ההתחממות בצפון

סוריה מאיימת: "יהיו השלכות חמורות לתקיפה הישראלית"

סוריה מגיבה רשמית למתקפות האוויריות של ישראל: "האויב הישראלי תקף מוצב צבאי בניסיון לתמוך בארגוני הטרור ולהרים את המורל הירוד שלהם". הזהירה מפני "השלכות מסוכנות" מהתקיפות (צבא)

(צילום: שאטרסטוק)

סוריה הרשמית הגיבה הערב (ראשון) לתקיפה הישראלית בשטחה - השנייה בתוך 24 שעות - כתגובה לזליגת הירי לעבר ישראל. הפיקוד הכללי של צבא סוריה הזהיר את ישראל מפני המשך התוקפנות בגבול, והודיע כי הוא "מטיל על האויב הישראלי את האחריות להשלכות המסוכנות של הישנות הפעולות הללו".

בהודעה שפורסמה על ידי סוריה נאמר: "אחרי שכוחות הצבא הסורי הצליחו לסכל את המתקפה הנרחבת של ג'בהת א-נוסרה הטרוריסטית באזור מדינת אל-בעת' בפרברי קוניטרה וכתוצאה מהאבידות הכבדות שהוסבו לארגון, שב האויב הישראלי היום לתקוף את אחד מהמוצבים הצבאיים שלנו בניסיון נואש לתמוך בארגוני הטרור ולהרים את המורל הירוד שלהם".

הסורים מאשימים את ישראל כי היא תומכת במורדים ובטרוריסטים, ומטילים על ישראל את האשמה אם המצב ידרדר. בהודעה נאמר עוד: "הפיקוד הכללי של צבא סוריה מזהיר מהסכנות של הפעולות התוקפניות האלה ומטיל על האויב הישראלי את האחריות להשלכות המסוכנות של הישנות הפעולות האלה בכל תירוץ שיהיה. הפיקוד הכללי מדגיש כי הוא נחוש להביס את ארגוני הטרור, הזרוע של האויב הישראלי באזור".

התקיפה הישראלית בסוריה (צילום: דובר צה"ל)

יוזכר, כי הערב שבה ישראל ותקפה יעדים של צבא סוריה בתגובה לזליגת הירי לעבר ישראל. על פי הדיווחים, הותקפו שני תותחים ומשאית שנשאה תחמושת. התקיפה היום התווספה לתקיפה אתמול ברמת הגולן הסורי בה הושמדו שני טנקים ותותח. אתמול נטען כי שני חיילים של צבא סוריה נהרגו בתקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר