"נשמעו פיצוצים עזים" • צפו

דיווח סורי: ישראל תקפה את הנמל בלטקיה; פרצה שריפה

בטלוויזיה הסורית דיווחו הלילה, כי הצבא הישראלי תקף בעוצמה באזור הנמל בעיר לטקיה תושבים דיווחו על פיצוצים רבים • במקום פרצה שריפה, צוותי הכיבוי השתלטו על האש ולא היו נפגעים (ארץ)

פעילות חיל האוויר (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווחים בכלי התקשורת הרשמיים בסוריה, הלילה (שלישי) - באזור השעה 01:20 שעון ישראל, חיל האוויר הישראלי תקף בעוצמה בסוריה.

על פי הדיווח, מדובר בתקיפה אווירית חריגה מכיוון הים - שהתרחשה באזור הנמל בעיר לטקיה שבצפון מערב סוריה. בסוריה דיווחו, כי מערכות ההגנה האוויריות הופעלו ושרוב הטילים - יורטו.

תושבים באזור דיווחו על פיצוצים עזים שנמשכו במשך דקות ארוכות, ובמקביל פרצה שריפה בכמה מכולות בנמל בלטקיה, אך צוותי הכיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על השריפה, ללא שהיו נפגעים.

הטלוויזיה וסוכנויות הידיעות בסוריה, לא דיווחו מה הנזק שכן נגרם, כתוצאה משריפת המכולות.

לפני כשבועיים, דיווחה הטלוויזיה הממלכתית בסוריה 'סאנה', כי ישראל תקפה בעיר חומס שבמרכז-מערב המדינה.

לפי הדיווח, מערכות ההגנה האווירית הופעלו, אך זמן קצר לאחר מכן דווח מפי גורם צבאי כי שישה חיילים סורים נפצעו וכי נגרם נזק בתקיפה.

העיתונאי ניר דבורי דיווח ב'N12' כי טיל נ"מ ששיגרו הסורים - החטיא את המטוסים הישראלים, חצה לשטח ישראל והתפוצץ בגובה רב, מעל הים - מול חיפה. הרסיסים נפלו לים ולא גרמו נזק.

לפי הדיווח, מערך ההגנה האווירית של צה"ל עקב אחר הטיל אך הוחלט לא ליירטו לאחר שהתברר כי אינו מסכן את האזרחים. דובר צה"ל סירב להתייחס לפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר