"פשע וטרור"

בלי בושה: המפלגה הערבית מגנה את חיסול הבכיר בשכם

המפלגה הערבית המתמודדת לכנסת הבאה, הוציאה גינוי למה שהתרחש הלילה בשכם; "לפיד וגנץ מובילים את האזור להסלמה מתוך רצון להרוויח עוד קולות בבחירות", אמר מנהיג המפלגה (מדיני)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
סמי אבו שחאדה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לוחמי צה"ל, שב"כ וימ"מ פשטו הלילה (שלישי) על דירת מסתור בקסבה של שכם וחיסלה לחמישה בכירים ב'גוב האריות', מי שגינה את הכניסה של צה"ל, הוא מנהיג מפלגת בל"ד סמי אבו שחאדה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', במהלך הפעילות של כוחות הביטחון, חוסל ודיע חוח, בן 31, תושב הקסבה בשכם, אשר היה היעד המרכזי של המבצע. חוח עמד בראש קבוצת ״ערין אלוסוד״ (״גוב האריות״), תשתית טרור אשר אחראית לשורת פיגועים וניסיונות טרור לעבר יעדים ישראלים. כמו כן, חוח היה אחראי על ייצור מטעני צינור והשגת אמצעי לחימה בעבור התשתית.

מי שגינה את המבצע, הייתה מפלגת בל"ד, "אנו מגנים את פשע המלחמה שהתבצע הלילה בשכם, הפעולה הזאת מגיעה אחרי שבועות של פלישות ליליות אלימות, חסימת דרכים ראשיות ופגיעה קולקטיבית בכל תושבי שכם".

סמי אבו שחאדה,יו"ר רשימת בל"ד אמר: "מה שקרה הלילה בשכם הוא פשע מלחמה וטרור לכל דבר. לפיד וגנץ מובילים את האזור להסלמה מתוך רצון להרוויח עוד קולות בבחירות, ככה בדיוק נראית ממשלת "השינוי". אנחנו קוראים לסיום המצור האלים על שכם והטרור שמופעל על התושבים. נמשיך לפעול להקמת מדינה פלסטינית וסיום משטר הכיבוש והעליונות היהודית."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר