צפו: בריו חקשור לאחר השינוי בחייו, עשרות ק"ג פחות

בריו חקשור, הזמר והמלחין החסידי חזר לפני מספר שבועות לישראל, עם לוק שונה, של עשרות ק"ג פחות. בשיחה ל'כיכר השבת': הדיאטה החלה בגלל טוקבקים, בריו מציין, כי טיפול שעבר, ובנוסף פעילות גופנית, עזרו לו לעשות את המהפך, מ-120 ק"ג לקרוב ל-70 ק"ג • צפו (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בריו חקשור, לאחר המהפך (צילום: כיכר השבת)

הזמר והמלחין החסידי בריו חקשור הגיע לפני מס׳ שבועות לארצנו הקטנטונת, אחרי שהיה בסופת סנדי הזכורה ולא בהכרח לטוב, בדמות אחרת ושונה, עם שינוי לוק, אחרי שהשיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. ("52 כנגד בן" הוא אומר בחיוך)

בראיון קצר וספונטני ל'כיכר השבת', מספר בריו על השינוי בחיים, וגם על ההכנות לאלבום הבא "בריו 2" שיכיל כמה שירי חתונות שמחים ומיוחדים.

בריו מספר בשיחה, כי טיפול שעבר, ובנוסף פעילות גופנית, עזרו לו להשיל את עשרות הקילוגרמים מגופו. בשביל הידע הכללי, נציין כי לפני המהפך בחייו, שקל חקשור קרוב ל-120 ק"ג!

בריו, שנחשב לאחת מהתגליות במוזיקה החסידית בשנת 2010, למד בצעירותו בישיבת ״תורה ודעת״ בניו יורק. שיתף פעולה עם הזמר יעקב שוואקי בשיר ״ברשות מורי ורבותי״ שאף הושר בפתיחת המופע הראשון של שוואקי בקיסריה 5768.

אחרי אלבום הבכורה ״שיר ושבחה״ שיצא ב2011 המשיך בעשיה בשיר ״נפלה עטרת ראשינו״ שהפך לנכס צאן ברזל במוזיקה היהודית, ובשיר החתונות ״כי המלכות״ עם בנו של משה לאופר.

בקיץ 2012 נבחר להשתתף עם 24 זמרים מכל העולם בפרויקט שירי שבת של חברת קוקה קולה. ולאחרונה הוציא אלבום פרויקט של שירים נוסטלגיים במוזיקה החסידית שנקרא ״אנעים זמירות״. כעת, הוא צועד לעבר האלבום השני שלו שממש בקרוב תצא ממנו סנונית ראשונה.

צפו בזמר שהשיל עשרות קילוגרמים ממשקלו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר