צפו: העיתונאי יצחק נחשוני חיתן בן

רבנים ואישי ציבור השתתפו ביום שישי האחרון בחתונת בנו של העיתונאי יצחק נחשוני, הרב לאו מיהר לראיון ב'קול חי', וידידיה מאיר תהה: "זובין מהטה דוחה פרסטר?" • תיעוד (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

רבנים עסקנים ואישי ציבור השתתפו ביום שישי שעבר בשמחת נישואי בנו של העיתונאי יצחק נחשוני, כשאת החופה הנדירה שהתקיימה בצהריי היום הנחו העיתונאים קובי נחשוני (ynet) - אחיו של החתן, ויאיר אטינגר (הארץ) דוד הכלה, האחרונים אגב, הביאו לשידוך בין הזוג.

את הזוג קידש הרב הראשי לת״א יפו הגאון רבי ישראל מאיר לאו, כשבשמחת החתונה השתתפו גם המועמדים לרבנות הראשית הרב דוד לאו רבה של העיר מודיעין, והרב דוד סתיו רב הישוב שוהם, וכן סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן.

רגע מיוחד נרשם לאחר החופה, כשמספר מוזמנים העניקו לרב ישראל מאיר לאו עוגה מיוחדת לרגל יום הולדתו. הרב שהתרגש הסביר לעיתונאים ידידיה מאיר ושלומי קוק כי הוא ממהר לומר דבר תורה בפינתו השבועית בתוכנית בהילוך שישי ברדיו קול חי, בין היתר סיפר הרב לאו, כי בשבוע שעבר "פיספס" את הפינה, וזאת בשל השתתפותו בקביעת מזוזה בביתו של המנצח המוזיקאלי זובין מהטה. בתגובה הסביר איש התקשורת ידידיה מאיר לרב כי ״זובין מהטה דוחה פרסטר" (מגיש התוכנית).

לסיום, פגש הרב לאו את קרובת משפחתו הרבנית הינדא ארנסטר רעייתו של הגאון רבי מנחם ארנסטר, ראש ישיבת ויזניץ, ובתו של כ״ק מרן בעל ה״ישועות משה״ מויזניץ זצ״ל, ואיחל לה שבת שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר