אינסטגרם מציגה: הטמעת תמונות

אפליקצית שיתוף התמונות אינסטגרם, הוסיפה היום למשתמשיה אופציה של הטמעת תמונות באתרים חיצוניים. הבעיה: תמונות שהעלתם יוכלו לככב בבלוגים זרים (חדשות הטכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אינסטגרם (צילום: יוסף פאר)

מעתה, במקום להוריד תמונה מחשבון אינסטגרם כלשהו, ולהעלותה מחדש לבלוג שלכם, תוכלו פשוט להטמיע: הרשת החברתית בתמונות אינסטגרם, הוסיפה היום שירות חדש למשתמשיה, אופציה של הטמעת תמונות באמצעות קוד.

כזכור, לפני תקופה קצרה השיקה אינסטגרם את שירות הסרטונים, שמאפשר להעלות לאפליקציה גם קטעי וידאו קצרים של עד 15 שניות, כעת, מלבד הטמעת תמונות כאמור, תוכלו להטמיע גם סרטונים שעלו לאפליקציה.

הצעד נעשה ככה"נ בניסיון להגדיל את תפוצת התכנים המועלים לרשת האינסטגרם, מעתה, גולשים יוכלו לצפות בתכנים העולים לחשבונות השונים לא רק באפליקציה, אלא גם באתרים ובלוגים שייבחרו להטמיע את התמונה או הסרטון.

יצויין, כי בכדי להטמיע תמונה או סרטון, תיאלצו להיכנס לגרסת שולחן העבודה של אינסטגרם, ולא לגרסת המובייל, ואז להעתיק את הקוד שיופיע, ולהטמיע באתר.

אינסטגרם (צילום: יח"צ)

הבעיה: מעתה, תוכלו למצוא תמונות של ילדיכם ששיתפתם באפליקציה בבלוג סיני או באתר תאילנדי. מה עושים בכדי להימנע ממצב כזה? לא ממש ברור.

אינסטגרם אמנם מבהירה כי זכויות היוצרים על תמונות העולות לאפליקציה שייכות למעלה התמונה, אולם היא לא מאפשרת אופציה של מניעת הפצת תמונה, האופציה היחידה שיכולה לסייע במניעת הפצת תמונה היא הפיכת התמונה ל'פרטית'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר