צפו: מבחני הריסוק של iPhone 6 ו-iPhone 6 plus

יממה לאחר שהחלה אפל למכור את אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, מפרסמים בלוגרים מבחני ריסוק שערכו לאייפונים החדשים. האם כיסויי הסיליקון החדשים באמת מגנים על המכשירים? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך, יוטיוב)

אחד מהפרמטרים החשובים כיום במכשיר הטלפון החכם הוא ללא ספק השרידות שלו. בפרט כאשר כל טלפון כולל מסך מגע, שכשנסדק או נשבר מדובר בנזק כבד. לכן, בכל פעם שחברה מוציאה לשוק סמארטפון חדש, דואגים בלוגרים רבים מכל העולם לסכן את טלפון החדש והיקר, על מנת לבדוק מה צריך לעשות כדי לרסק את הטלפון הנוצץ.

גם האייפון 6 והאייפון 6 פלוס לא נפקדו מהמבחן, ובתוך כמה שעות מאז החלו להימכר, ואחר שהבלוגרים עמדו בשבילם שעות בתורי ענק, החליטו לא מעט מהם להעמיד את המכשיר למבחני ריסוק, על מנת לבדוק האם הוא ישרוד נפילה ועל איזה צד עדיף לכם שהוא ייפול (כדי שחוק מרפי יוכל לדאוג שיפול בדיוק על הצד השני).

במבחן הריסוק הראשון, בדק הבלוגר את צמד האייפונים החדש, את ה-iPhone 6 ואת ה-iPhone 6 plus. כשכאמור מבחני הריסוק כללו נפילה על הפאנל האחורי, על הצד, ועל המסך שלו. כל זאת ללא שום הגנה נוספת.

דווקא בנפילה על הפאנל האחורי, הפתיעו האייפונים עם נזק מינורי עד בלתי נראה, בנפילה מגובה רגיל, גם ללא הגנה. אלא שהאייפון 6 פלוס היה הראשון שהמסך שלו התרסק, כשהוא נפל על צידו, מגובה רגיל. המסך נשבר ואף החל לצאת ממקומו, הנזק היה גדול וכואב.

דווקא הדגם המוקטן, האייפון 6, שרד גם את הנפילה על הצד, כל זאת עם נזק מינורי לפאנל הצידי. אך גם הוא ניזוק קשות כאשר המסך שלו התרסק לחלוטין בנפילה על המסך, וגם אצלו המסך התפרק מעט מהמכשיר. למרות הנזק הכבד שנגרם למכשירים, המסך המשיך לעבוד בשני המכשירים.

בלוגר נוסף אשר ניסה לבדוק את כיסויי הסיליקון החדשים של אפל, מצא כי כיסויי העור אמנם מגנים על הטלפון מנזקים קוסמטיים לפאנל האחורי, אך רק מגן הסיליקון הצליח למנוע התרסקות של מסך האייפון. כאמור, גם במבחן הריסוק הראשון לא נגרם כמעט נזק לפאנל האחורי המתכתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר