האפליקציה שתשאיר אתכם מחוברים גם ללא wi-fi

אפליקצית ה-"opengarden" מציעה לכם להמשיך ולהישאר מחוברים לרשת - גם ללא 'wi-fi'. תמיד רציתם להתעדכן בחדשות, להיות מחוברים ומעודכנים, ולא תמיד התאפשר לכם? האפליקציה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם. איך היא עובדת?, לאיזה מערכות הפעלה היא מתאימה?, וגם לינק להורדה • סיקור מיוחד

יוסף פאר | כיכר השבת |
גלוש בסלולר בכל מקום, ובכל זמן (צילום אילוסטרציה, פלאש 90)

הרעיון של אינטרנט זמין בכל מקום - כבר לא בגדר חלום, הרבה בזכות ה'WI-FI'

אבל עדיין, ולמרות שכולנו מסתובבים עם טלפונים חכמים, לא תמיד ניתן להתחבר לרשת האלחוטית, ולפעמים גם אין קליטת 'WI-FI' באיזור שלכם.

אז מה עושים כשרוצים לגלוש ב'כיכר' ולהתעדכן בחדשות היומיומיות, ואין 'WI-FI' באיזור?

בשביל זה נוצרה האפליקציה החדשה "opengarden" (בעברית: "הגן הפתוח"), שנועדה לאפשר לנו להישאר מחוברים לרשת, בכל מצב, ובכל מקום.

האפליקציה המהפכנית מחברת את הטלפון החכם שלנו לרשת - באמצעות חיבורי 'peer-to-peer' שיוצרים רשת עינית. ומחברים את הסמארטפון לחשבון המשתמש שלנו במחשב. וכך אנחנו יכולים להמשיך ולגלוש ברשת, גם במקום ללא רשת אלחוטית.

מה החברה המפתחת מרוויחה מהעסק הזה? ובכן, באתר הטכנולוגיה "technologyreview" דווח, כי החברה מתכוונת שבעתיד ה"opengarden" ישמש כפלטפורמה לפיתוחים נוספים עבור מכשירים ניידים.

לפני כחודש, שוחררה הגירסא הראשונית של האפליקציה לאנדרואיד וכן למחשבים אישיים, החברה מסרה שבכוונתה לשחרר בקרוב גם גירסא שמותאמת למערכת ההפעלה של iOS (מערכת ההפעלה של חברת אפל) אולם שחרור הגירסא מתעכב עקב צורך באישור של חברת אפל.

אנליסט בכיר ב-IDC העריך שהאפליקציה אמורה לסחוף רבים שיצטרפו אליה. במיוחד במדינות בהם השכר הממוצע נמוך מאוד. והשימוש בטלפונים סלולארים - גדול, בעקבות תופעת השווקים המתעוררים.

האם האפליקציה מאיימת באופן ישיר על חברות הסלולר - שמוכרות לנו חבילות גלישה מיוחדות למכשיר הסלולארי? בהחלט. מאידך, השירות יפחית באופן דרסטי את השימוש בפס הרוחב שמעניקה החברה הסלולארית, ויאיץ את מהירות הגלישה, כך מעריכים מומחים בשוק הסלולר והאפליקציות.

להורדת הגירסא הראשונית של האפליקציה לאנדרואיד ולמחשב - הקליקו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר