קשה לחיות: מחיר החיתולים יעלו

הצרכנים שוב משלמים מחיר יקר מדי: בקרוב צפויה התייקרות במוצרים הרבים הניזונים מתעשייה כמו, נייר טואלט, מגבונים, חיתולים ונייר טואלט. בכירים אומרים כי עלייה של 20% בחומרי הגלם תחייב עליית מחירים משמעותית בזמן הקרוב. כך למשל החומרים תאית, SAP ופרופילן התייקרו בעשרות אחוזים

שושי מילר | כיכר השבת |
טיטולים (צילום: יחצ)

מכה כואבת נוספת לכיסו של הצרכן הישראלי. לאחר שבאוגוסט האחרון פרסם בנק ישראל את כי מדד המחירים לצרכן עלה ב-1%. נראה כי לא צפוייה הקלה עלינו הצרכנים בזמן הקרוב.

על פי הדיווח במוסף 'ממון' של ידיעות אחרונות, בכירים בענף הנייר טוענים כי צפוייה התייקרות במוצרים הרבים הניזונים מתעשייה כמו, נייר טואלט, מגבונים, חיתולים ונייר טואלט.

אותם בכירים אומרים כי עלייה של 20% בחומרי הגלם תחייב עליית מחירים משמעותית בזמן הקרוב. כך למשל החומרים תאית, SAP ופרופילן התייקרו בעשרות אחוזים. מחיר ה-SAP המשמש כחומר עיקרי בייצור חיתולי תינוקות ומבוגרים עלה ב-38%.

מרכיבי התאית, המשמשים בעיקר לייצור נייר טואלט, חיתולים ומגבונים. עלו בכ-15%. נוסיף לזה את עליית מחירי האנרגיה הגורמים לתשומות ייצור גבוהות יותר ונקבל עליית מחירים שתכביד בעיקר על ההורים שבינינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר