יצאו מההסגר

הישראלים ירדו מספינת הקורונה: "עם ישראל חי"

הישראלים הבריאים הוצאו מספינת הקורונה והועלו על אוטובוס - בדרכם חזרה לארץ • ארבעת הנוסעים הישראלים שחלו בנגיף הקורונה יישארו ביפן לצורך קבלת טיפול (בעולם)

(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו ודוברות)

משרד הבריאות ומשרד החוץ הודיעו היום (חמישי) כי 11 הישראלים הבריאים שהיו נצורים במשך כשבועיים ב"ספינת הקורונה" מול חופי יפן, קיבלו אישור לרדת לחוף.

צוות שגרירות ישראל בטוקיו מלווה בנציג משרד הבריאות ממתין להם על הרציף, משם עלו לאוטובוס בדרכם למטוס שיביא אותם לישראל.

ישראלי אחד אשר הובחן הבוקר עם קורונה נשאר על הספינה והוא יפונה בקרוב לבית החולים. שלושת הישראלים הנוספים שנדבקו בנגיף, יישארו ביפן.

דובר משפחות ספינת הקורונה אליהו אליוביץ מוסר כי "בשיחה עם הישראלים על האוטובוס ביקשו למסור שהם יוצאים בתחושות מעורבות אחרי המסע שעברו כאשר מצד אחד שוחררו ומצד שני בני המשפחות שנשארו להמשך בדיקות ביפן. אנו מודים לכולם על התמיכה ומקווים ששאר הישראלים יחזרו הביתה בקרוב בריאים ושלמים".

משרד הבריאות פרסם אמש את נהלי ההיערכות לנחיתת המטוס בנתב"ג, על מנת למנוע אפשרות להפצת הנגיף, על אף ש-11 הנוסעים הללו לא פיתחו סימני מחלה ולא אובחנו כחולים.

לאחר התייעצות בין גורמי הרפואה והתעופה, הוחלט כי המטוס ינחת בנתב"ג ויעצור ברחבה מרוחקת מטרמינל 1 ומטרמינל 3 - וזאת כדי לנקוט באמצעי הבטיחות המקסימליים.

בהודעה משותפת למשרד הבריאות, בית החולים שיבא, מד"א ורשות שדות התעופה צויין כי "מספר מצומצם מאוד של עובדים מנמל התעופה בן גוריון יטפל במטוס".

לאחר מכן, הנוסעים יועברו לאוטובוס של מד"א וילוו על ידי נציג משרד הבריאות ומד"א היישר לבית החולים שיבא בתל השומר - שם נערכים לקליטתם להמשך הבדיקות וההשגחה.

(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו)
(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו)
(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו)
(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו)
(צילום: שגרירות ישראל בטוקיו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר