בהלת ה'קורונה'

המועצת החסידית: להתחזק ולשמור על ההוראות

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' יוצאת ב"קול קורא" מיוחד לציבור בעקבות בהלת נגיף ה"קורונה", לשמור על ההוראות של משרד הבריאות ולהתחזק באמונה בה' (חסידים)

האדמו"רים מצאנז, מבעלזא, מגור ומיז'ניץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' יוצאת ב"קול קורא" מיוחד לציבור בעקבות בהלת נגיף ה"קורונה", לשמור על ההוראות של משרד הבריאות.

"בהלת נגיף ניכרת בימים אלו בחוצות ערים בעולם כולו, וגם ברחבי ארצנו הקדושה", כותבים חברי המועצת החסידית, "לבבות מגלים חרדה, ויש החוששים מפני 'מה ילד יום' - וזו שעה ראויה ליתן לפחד ולחששות ליישר עקמומיות שבלב, אך לא להניח להם לטרוד השלווה ולהסיט המחשבה מן העיקר, שהוא: לראות ולהבין כי משמים מבקשים מאתנו התעוררות".

חברי המועצת מוסיפים וקוראים לציבור, "'עם ה' חזקו ונתחזקה', להתחזק באמונה ובביטחון בהשם יתברך, אשר מאתו לא תצא הרעה, וכמאה"כ: 'שמחו בה' וגילו צדיקים והרנינו כל ישרי לב'; לעבוד את השי"ת בשמחה בטוב לבב, לצפות לישועתו יתברך לשפוך לפניו שיח לב ותפילה שיסיר מאתנו כל נגע ומחלה ואך טוב וחסד ירדפונו, ויבחן כל אחד בדקי ביתו וישוב אל ה', כי חנון הוא ומרבה לסלוח".

"ראש וראשית", מורים חברי המועצת, האדמו"רים, "בכל חוג ועדה, איש על מחנהו ואיש על דגלו, יעשו המקובל אצלם וכהוראת רבותיהם להוסיף בתפילה, להוסיף בלימוד התורה ובקבלות טובות, בין אדם למקום ובין איש לרעהו".

האדמו"רים מוסיפים וכותבים לציבור: "כמו כן הננו קוראים לכל יחיד ויחיד ולכל הציבור יחדיו - שיעשה כל אחד את ההשתדלות המתבקשת, ולשמור על ההוראות הניתנות מצד גורמי הבריאות והרפואה, ולא להקל באלו ראש, חלילה".

חברי המועצת מציינים כי "חיזוק בתפילה, חיזוק בתורה, חיזוק בעין טובה איש לזולתו, וחיזוק במעשים טובים הם הכלי והם הנשק היעיל ביותר של שלומי אמוני ישראל, תולעת יעקב אין כוחה אלה בפה. והעיקר להתעודד ולהתחזק באמונה ובביטחון בהשי"ת, ולהיות סמוכים כי שומר ישראל ישמור שארית ישראל, ולא יטוש ה' עמו - ובמהרה בימינו בקרוב נתבשר כי חלפו החששות והוטבו התוצאות והכל יתברכו בבריות גופא ונהורא מעליא לאורך ימים ושנים טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר