שר הביטחון ל'כיכר'

בנט: "אם יהיה צורך, נטיל גם עוצר בבני ברק"

שר הביטחון אומר, במענה לשאלת כתב 'כיכר השבת', כי לאור התחלואה הרבה בקורונה בבני ברק, "אם יהיה צורך - נטיל סגרים, ואפילו עוצר מלא, על שכונה או בניין" • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

שר הביטחון נפתלי בנט אומר היום (שלישי), כי הוא לא פוסל סגר על העיר בני ברק, בה שיעור התחלואה בקורונה גדול מאוד, ואף מצהיר: "אם יהיה צורך, נטיל עוצר על שכונה שלמה או על בניין זה או אחר בעיר".

את הדברים אמר השר, העוסק רבות במלחמה בנגיף הקורונה, במענה לשאלת כתב 'כיכר השבת', במהלך דברים שנשא בשירו חי ממשרד הביטחון.

נפתלי בנט הסביר: "סגר בבני ברק אני לא פוסל. כל יום מודדים את המצב, ויכול להיות שצריך אפילו עוצר במקומות מסוימים - לא רק בבני ברק; זה יכול להיות בגדרה או בכפר ערבי, איפה שיש צורך".

"אנחנו רוצים שלא תהיה תנועה החוצה. בגדול זה כבר המצב, כי יש בבני ברק אכיפה מוגברת. על פי נתונים שראיתי, הציבור החרדי הפנים, והמצב בסך הכל בסדר. אם יהיה צורך, נטיל סגרים, ואפילו עוצר מלא, על שכונה או בניין".

באשר לאיסור הממשלה לערוך תפילות במניין, אמר שר הביטחון: "מה שהוחלט, זה באחריות הממשלה. זה לא ייקח הרבה זמן. צריך להיות יצירתיים, ולעשות כל מה שאפשר, לאור ההנחיות".

"אין צמיחה אקספוננציאלית בקצב ההידבקות והתמותה", טען בנט: "אנו המדינה עם היקף התמותה הנמוך ביותר, ביחס לכמות החולים, במדינות עם הדבקה משמעותית. פחות מגרמניה אפילו - 0.3% בלבד".

המשימה העיקרית כעת, לפי שר הביטחון, היא "לייצר את התנאים, כדי לשלוט על הקורונה וכדי לפתוח מחדש את מדינת ישראל אחרי סוף השבוע של פסח. השאיפה היא, שנשחרר בהדרגה את הכלכלה; ראשית את הצעירים, ואחריהם המבוגרים יותר. נפתח דברים בהדרגה, ותחת פיקוח".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר