רבים יבודדו

בכיר עיריית בני ברק נתי נחום נחשף כחולה קורונה

בין 2307 חולי הקורונה שנמצאים נכון להיום בבני ברק, ישנו כך מתברר אדם בכיר במיוחד: ראש אגף התברואה נתי נחום, מהדמויות הבולטות והחזקות בעיר התורה והחסידות (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתי נחום (צילום: דוברות)

נתי נחום, מנהל אגף התברואה בעיריית בני ברק, ואחת הדמויות החזקות בעיר התורה והחסידות, אובחן היום (ראשון) כחולה בנגיף. בכך מצטרף נחום ל-2307 חולי הקורונה בעירו.

את ההודעה ששיגר לעובדיו, פתח נחום כך: "עובדים יקרים, אחים קרובים לעבודה ולשליחות! זה עתה סיימנו את מבצע הפסח בעוצמה ובעמל משותף של כולכם. העיר הייתה נקייה ומצוחצחת, וגם את המבצע הגדול של ביעור חמץ מכל העיר לשריפה מרוכזת סיימנו בהצלחה, בזכות שותפות של כל אחד מכם".

"לצערי", חשף נחום, "אני נאלץ לבשר כי לאחר מספר ימים של הרגשת חולשה קיבלתי את הבשורה על הצטרפותי כחבר וכמספר בין חולי הקרונה. הודעתי על כך לצמרת העירייה ולמי שבאו עמי במגע (לשמחתי, בשל ימי הפסח מדובר בימים ספורים בלבד)".

ולסיום: "נכנסתי לבידוד מלא בהתאם להנחיות, אך אמשיך לשרת אתכם ולשאת במשא מרחוק ובאמצעים טכנולוגיים. בברכה ובתפילה לבריאות טובה לכולנו, שלכם - נתי נחום".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בעקבות נחום, בכירים רבים בעירייה נכנסים לבידוד, בהם מנהלת אגף הרווחה, מנהלת אגף כספים, מנהל החפ"ק אבי כהן, גזבר העירייה אריק אדלר ועוד. גם בכיר 'דגל התורה' אליהו ארנד, עוזרו של סגן ראש העיר מנחם שפירא, נכנס לבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר