"זה בהישג יד"

בנט בקבלת החיסון השלישי: יש עוד סיכוי למנוע סגר בחגים

ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבל הבוקר את מנת החיסון השלישית כנגד נגיף הקורונה כפי שהבטיח והצהיר כי אם הציבור ימהר להתחסן במנת הבוסטר ישנו עוד סיכוי למנוע את הסגר בחגים (קורונה)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה נפתלי בנט בן ה-49 קיבל הבוקר (שישי), את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה, במרכז הרפואי מאיר, בכפר סבא כפי שהבטיח שיעשה מיד ביום הראשון שבני גילו יאושרו למנה השלישית.

בנט אמר טרם קבלת החיסון כי "לפני מספר שבועות אמרתי לציבור שאם נתחסן באלול - נוכל לחגוג את החגים עם המשפחה בתשרי. אני אומר לכם עכשיו - זה בהישג יד. זה היה נשמע דמיוני כי הציבור הישראלי רגיל להימצא בחגים בסגר. זה בהישג יד, אבל אנחנו עוד לא שם".

"אני אומר בצורה ברורה: אם תצאו להתחסן בחיסון השלישי - נוכל להימנע מסגר רביעי. אנחנו בשיא המערכה כרגע", הצהיר ראש הממשלה.

כזכור, הבוקר הודיע מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, כי קיבל אמש את המלצת הצוות המייעץ לחיסוני קורונה, הצט״מ וועדת המעקב, לחסן בחיסון שלישי רק אחרי 5 חודשים ממועד החיסון השני, מקרב האוכלוסיות הבאות: גיל 40 ומעלה, וכן את העובדים במערכת הבריאות, צוותי ההוראה, מטפלים בקשישים ונשים בהריון בכל גיל.

המנכ"ל עדכן בעניין את מנכ"לי קופות החולים והחל מהיום, אנשים בגיל 40 ומעלה יכולים לפנות לקופות החולים לתאם תור לחיסון שלישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר