טרגדיה בבני-ברק

אברך בן 55 סבל מקוצר נשימה, התמוטט ונפטר

ברוך דיין האמת: אברך כבן 55 התלונן בפני בני משפחתו על קוצר נשימה, כוחות ההצלה העניקו לו סיוע נשימתי, אך בעוד הוא עושה את דרכו לאמבולנס לצורך פינוי לבית החולים, התמוטט ואיבד את הכרתו. לאחר כשעה וחצי של פעולות החייאה רופא קבע את מותו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אסון בבני ברק: אברך כבן 55 תושב העיר, התלונן על קוצר נשימה, תוך כדי טיפול של כוחות ההצלה, בעוד הוא עושה את דרכו לאמבולנס, התמוטט ונפטר.

לפני שעה קלה, התלונן אברך כבן 55, בפני בני משפחתו כי הוא מתקשה לנשום. בני המשפחה מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע אל הבית, ברחוב שפת אמת.

כונני 'הצלה גוש דן' ומד"א מיהרו להעניק לאברך טיפול ראשוני וסיוע נשימתי, אך בזמן שהורידו אותו אל האמבולנס, התמוטט האברך ואיבד את הכרתו.

צוותי ההצלה החלו לבצע פעולות החייאה מצילות חיים שנמשכו כשעה וחצי, אך בסיומן, למרבה הצער, רופא נאלץ לקבוע את מותו, למגינת לב בני המשפחה.

יצויין כי רק ביום חמישי האחרון, קם האברך מ'שבעה' על אחותו שנפטרה לבית עולמה. הותיר אחריו את רעייתו ותשעה ילדים.

יוני יוזעף, חובש 'הצלה גוש דן' שטיפל באברך מספר: "סמוך לשעה 10:05 הוזעקנו ע"י מוקד מד"א עקב דיווח על חולשה ברחוב שפת אמת. כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים, הענקנו טיפול לאברך שסבל מקוצר נשימה ואף התעלף, אולם חזר להכרתו".

יוזעף מוסיף כי "במהלך הפינוי לאמבולנס התמוטט האיש מול עינינו, מיד התחלנו בביצוע החייאה מתקדמת במשך זמן רב, אך למרבה הצער פארמדיקים קבע את מותו".

אפי פלדמן, מתנדב 'איחוד הצלה' בבני ברק סיפר ל'כיכר השבת': "יצאנו לדיווח על פציעה קלה בבית ברחוב שפת אמת בבני ברק, כשהגעתי לדירה האברך כבן 50 התלונן בפניי על קשיים בנשימה וסיפר שקם משבעה על אחותו ביום חמישי האחרון, מיד חיברתי אותו למכשיר חמצן ויחד עם עם חובשים נוספים נוספים העברנו אותו למיטתו".

"תוך כדי שאנו מכינים אותו לפינוי לבית החולים להמשך קבלת הטיפול הרפואי הוא איבד את הכרתו, התחלנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות כשאלינו הצטרף פראמדיק וחובשים נוספים, אך למרבה הצער לאחר כשעה וחצי של מאמצים להציל את חייו הפראמדיק קבע את מותו", מוסיף פלדמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר