טרגדיה בבני ברק: אברך נמצא ללא רוח חיים

האברך מאיר רוט ז"ל נמצא כשהוא נעול באחד מחדרי בית הוריו וללא רוח חיים לאחר שככל הנראה עבר התקף לב. שכן: "כל מי שפנה אליו לבקש עזרה הוא נחלץ לסייע לו" (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

טרגדיה בבני ברק. בשעות הערב (שלישי) נפטר בבני ברק באורח פתאומי האברך מאיר רוט ז"ל (42) זאת לאחר שעבר ככל הנראה התקף לב בשעה ששהה בבית הוריו בבני ברק, שם התגורר בשנים האחרונות.

האברך הינו ממשפחה ידועה בציבור הליטאי ובנו של הרב צבי רוט, גבאי בית הכנסת "צעירים" בבני ברק. לדברי בני משפחה, הוא סבל ממחלת הסוכרת, כך שייתכן שמותו קשור לכך.

אחד ממתנדבי הצלה גוש דן שהגיע לזירה מספר ל"כיכר השבת" כי הכוננים מצאו אדם ללא רוח חיים כשהוא נעול בתוך אחד החדרים. "ניסינו לבצע החייאה אולם לצערנו המאמצים לא צלחו ועלו בתוהו ורופא של מד"א נאלץ לקבוע את מותו".

(באדיבות המצלם)

אחד השכנים מספר כי היה מדובר באדם שסייע לכל אחד. "כל מי שפנה אליו לבקש עזרה הוא נחלץ לסייע לו. היה מסיע ברכבו בני ישיבות ואברכי כוללים למקום לימודם".

"תמיד כשביקשו ממנו טרמפ הוא נענה בחפץ לב, אף פעם לא סירב. היה מתפלל ארוכות בבית הכנסת שאץ הסמוך למקום מגוריו ותמיד התייחס בפנים מאירות לכל אחד" סיפר שכנו.

הלוויתו תצא היום בשעה 22:30 מבית הוריו ברחוב עוזיאל בבני ברק, לאחר מכן בשעה 23:30 תצא מבית הכנסת המרכזי 'אבי עזרי' באשדוד רובע ג' לבית הקברות בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר