'שבעה' כפולה

דלקת ריאות שהסתבכה: מרת גיטל וינטרויב ע"ה

במשך 3 שנים התפללו אלפים לרפואתה של מרת גיטל טובה וינטרויב, שמצבה הידרדר בשל סיבוך דלקת ריאות - בעקבות התנהלות רפואית; היום, בגיל 60, היא נפטרה (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשעות הצהריים (ראשון) השתתפו בבני ברק רבים, בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בהלוויתה של מרת טובה גיטל וינטרויב, שנפטרה לאחר ייסורים רבים והיא בת 60 בלבד.

המנוחה ע"ה, בתו של הגאון רבי מרדכי מובשוביץ זצ"ל מרבני תל אביב ורעייתו של הרה"ג שמואל וינטרויב מרחוב עזרא בעיר, חלתה לפני כשלוש שנים בדלקת ריאות - שהסתבכה.

מכריה מספרים ל'כיכר השבת', כי אחד הרופאים לא נתן לה בזמן הנכון תרופה מסוימת שהיתה אמורה לסייע לה להחלים מהמחלה הנפוצה והפשוטה-יחסית, ומאז מצבה הידרדר עד כדי שנזקקה לחמצן כל העת.

אלפים מתלמידות הסמינרים ובתי הספר בעיר התורה התפללו לרפואתה במשך התקופה בה התייסרה, בעוד היא ממתינה להשתלת ריאות תוך כדי שהיא מפזרת סביבה משפטי אמונה טהורה ודבקות בקב"ה, כפי שנהגה כל חייה.

לפנות בוקר, בבית החולים בילינסון, נקבע למרבה הצער מותה של גב' גיטל, כשהיא מותירה אחריה את בעלה ר' שמואל, בנו של הגאון רבי בערל וינטרויב מצדיקי בני ברק, ושבעה ילדים - בהם שניים, בן ובת, שטרם נישאו.

הלווייתה יצאה בשעה 10:30 בבוקר מבית הכנסת לדרמן ברחוב רשב"ם בבני ברק, והיא נטמנה למנוחת עולמים בבית העלמין של נציבי ישיבת פוניבז'.

ל'כיכר השבת' נודע, כי נוצר כעת מצב בלתי שגרתי, כאשר הרבנית רחל שוורץ מבני ברק, אחת מאחיותיה של גיטל ע"ה, יושבת עליה 'שבעה' - כאשר במקביל גם בעלה הגאון רבי אליהו מאיר שוורץ, רב השחיטה של 'שארית ישראל', יושב כעת 'שבעה' על אחותו מרת דבורה כהן (69) ממודיעין עילית, שנפטרה בפתאומיות בערב שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר