הטרגדיה בכנרת

האברך בן ה-24 שטבע בחוף הכנרת: ר' עקיבא קראוס ז"ל

הותר לפרסום שמו של האברך שנפטר לאחר שטבע בשעות האחרונות בחוף הנפרד בטבריה. מדובר באברך ר' עקיבא קראוס ז"ל, בן 24, מחשובי האברכים בשכונת ארזי הבירה בירושלים (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי זק"א)

הטרגדיה בכינרת: הותר לפרסום שמו של האברך שנפטר לאחר שטבע בשעות האחרונות בחוף הנפרד בטבריה. מדובר באברך ר' עקיבא קראוס ז"ל, בן 24, מחשובי האברכים בשכונת ארזי הבירה בירושלים, בנו של הגאון רבי יעקב קראוס, ראש ישיבת 'אורחות יעקב' במודיעין עילית, וחתנו של הגאון רבי איסר הולס, מחשובי תלמידי החכמים בירושלים.

המנוח ז"ל גדל בצעירותו בעיר מודיעין עילית, ובבחרותו למד תחילה בישיבת 'נצח התורה' בראשות הרב יעקובזון, ולאחר מכן למד בישיבת גרודנא - באר יעקב, שם היה ממתמידי הישיבה ומגדולי השקדנים שבה.

אחד מבני משפחתו מספר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי ר' עקיבא ז"ל היה היהלום שבכתר, אברך משי ועדין נפש, תלמיד חכם עצום שבסך הכול יצא לנפוש עם בני משפחתו בבין הזמנים.

"אנחנו בהלם ותדהמה, וכולנו בשבר וביגון עמוק על לכתו של אדם יקר מאד", הוא אומר בכאב.

ר' עקיבא ז"ל הותיר בפטירתו את רעייתו שתח' ואת בתם התינוקת כבת שנה וחצי, הורים ובני משפחה רבים, ומסע הלווייתו צפוי להתקיים בשעות הקרובות.

מוקדם יותר סיפר פראמדיק בסירת הים-בולנס של מד"א ישראל לוגסי: "כשהגענו לחוף חברנו למצילים שמשו את הגבר מהמים וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ולצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

יחיאל מילר חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה: "כשהגעתי למקום הצעיר היה ללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים ע"י המצילים. ביצענו בו פעולות החייאה אך בסיומן למרבה הצער נקבע מותו".

הלווייתו של ר' עקיבא קראוס ז"ל תתקיים הערב בבני ברק לבית החיים פוניבז'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר