הגיע הזמן שתהיה עצמאי! פתח עסק באי ביי

ליאור רוזנבלט, בעל עסק עצמאי באתר המכירות העולמי ebay.com , מעוניין ללמד אתכם איך עושים את זה, ויש לו גם סיפור אישי מדהים על הצלחה ענקית באי ביי (כלכלה)

כיכר השבת | מקודם |

הזמן: איפשהו בחודש דצמבר 2009 למניינם. המקום: במשרד בעבודה הקודמת שלי. המצב: יושב על הכסא מול המחשב בכמה דקות של הפסקה בעבודה.

ו...

פתאום קפצה לי פרסומת במחשב על קורס מסחר באתר איביי. זה היה נשמע מעניין. הבחור שם דיבר על כך שאפשר לעשות כסף מלמכור מוצרים באתר והוא היה ממש משכנע. אז שלחתי לרעייתי את הקישור לסרטון יחד עם הטקסט: "מה את אומרת על זה?" וחיכיתי לתגובה. לאחר זמן קצר הגיעה התשובה המפתיעה יש לומר: "נשמע מצוין! כדאי שתנסה". הבנתי שיש רוח גבית גם בבית והרמתי טלפון. עברו שבועיים ומצאתי את עצמי עובר קורס מסחר באתר eBay שבעתיד יעזור לי בעניין הפרנסה ובגדול.

בהתחשב בכך שעבדתי כשכיר במשרה כמעט מלאה תמורת משהו כמו 5000-6000 ₪, הייתי זקוק לשינוי מרענן. קשה לגמור את החודש ככה. בתוך כ-8 חודשים הרווחתי באיביי את מה שהרווחתי במקום העבודה, אך בחצי מהזמן. אז הייתי צריך לקבל החלטה, האם אני משנה כיוון והופך להיות בעל עסק באיביי או לא? והתשובה ברורה.

ככל שעברו החודשים מחזור המכירות גדל וכך גם העסק. לאחר כ-4 שנים החשבון שלי באיביי נחשב כ- PLATINUM POWER SELLER, שזה חשבון שמכניס מעל 300,000$ בשנה. כשאתה סוחר בהיקפים כאלה אתה לומד להתמודד עם כל סוגי המסחר, ועם זאת, אתה גם לומד לאן לנתב את הזמן שלך. יש כל מיני אופציות בכדי לסחור, לדוגמא, אפשר לסחור כשיש לך מוצרים על המדף, ואפשר לסחור בלי להחזיק את הסחורה בכלל, ואפשר לשלב את שניהם.

אחד הדברים היפים במכירה באיביי זה שאתה קודם כל מוכר, ואז אתה קונה את מה שמכרת ללקוח ומשאיר את הרווח אצלך. בעצם, אין לך שום סיכון כלכלי כשאתה הולך למהלך כזה, אתה לא מתחייב לשום דבר, אתה לא קונה סחורה, והדבר היחיד שאתה נדרש להשקיע זה כמה שעות ביום. אם יש לך זמן להשקיע – זה בהחלט בשבילך.

הקמתי מכללה בשם 'מתמידים' שפונה במיוחד למגזר הדתי ועשיתי התאמה מושלמת לאנשים שומרי תורה ומצוות. יש היום עוד גופים ואנשים שונים המציעים קורס מכירות באתר איביי. כולם פונים למגזר החילוני, וכמובן שלאדם שומר תורה ומצוות יהיה קשה להתחבר ולהשתלב בדבר כזה. כשאני עשיתי את הקורס, זיהיתי את האפשרות לפתוח את הדלת הזו גם לאנשים מהמגזר שלנו ובניתי את זה ללא שום מכשול הלכתי באופן הלימוד בקורס.

הדבר החשוב השני – המחיר. כשעושים בירור קצר בשוק על מחירי קורסים כאלה, מבינים שבפחות מ-3000-7000 ₪ לא ניתן להתחיל קורס מקצועי בשום מקום, אז החלטתי, שאחד הדגשים במכללה יהיה הפונקציה של המחיר. לתת הזדמנות לכל אחד בלי לקחת סיכון גדול.

אני מזמין כל אחד שיש לו אנגלית ברמה בסיסית והבנה בהפעלת מחשב ואינטרנט לנסות את תחום המכירות באיביי. כשיש הזדמנות כזו, וכדאי להאמין לי שזו הזדמנות כלכלית מושלמת, אז בהחלט שווה לנסות. אנחנו פותחים קורסים כמעט כל חודשיים וברוך השם התגובות מהתלמידים נהדרות.

יש לנו אתר אינטרנט עם פורום פעיל מאוד ששם אני נותן תמיכה לתלמידים במהלך ואחרי סיום הקורס כדי שתמיד יידעו שיש מי שמלווה אותם לאורך כל הדרך בבניית העסק. זה זמן טוב להתחיל התחדשות עסקית מרעננת שיכולה להיות הפתח של כולנו לשנת פרנסה טובה ומוצלחת.

בהצלחה!

בכדי לקבל פרטים נוספים על הקורס לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר