הסכת חדש

"סודות הדיגיטל": מה עומד מאחורי הקמפיינים הגדולים במגזר? • האזינו

האם כל הקמפיינים מצליחים? אלו כלים ממירים ואלו פחות והאם פרסום בדיגיטל מתאים לכל עסק • וגם: נתונים מפתיעים מסקר שנערך במכון 'נתוני אמת' על היקף הדיגיטל במגזר החרדי • האזינו

הסודות נחשפים: מה זה דיגיטל חרדי ואיך עובדים הקמפיינים הגדולים? • האזינו (צילום: כיכר השבת)

בפרק הראשון בסדרת ההסכתים: 'סודות ה', מארח משה מנס את מנדי נאבול, הבעלים של משרד הפרסום הדיגטלי החרדי people דיגיטל.

בפרק המרתק הם סוקרים את נבכי הזירות הדיגיטליות ברחבי הרשתות החברתיות, האתרים ומשפיעני הרשת החרדית.

במהלך הפרק חושף לנו מנדי את נתוני הגלישה במגזר וכן את ה"מאחורי הקלעים" של הקמפיינים הגדולים שמוביל משרדו.

האם כל הקמפיינים מצליחים?

האם פרסום בדיגיטל מתאים לכל עסק?

אלו כלים ממירים ואלו פחות?

מהי פריסת מדיה מומלצת ונכונה?

לכל השאלות הללו תמצאו תשובות בפרק ששווה האזנה.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (76%)

לא (24%)

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
דווקא מעניין
מתן
3
יש 40 אחוז בלי שום גישה לכלום
צרי פיקינג
2
לא כל החרדים נמצאים בדיגיטל
שימי גורליץ
1
וזה פשוט שיגעון פעם זה היה עיתון וזהו היום זה כאב ראש אחד גדול וזהו.....
העולם הולך ונהיה מורכב יותר

עוד בסודות הדיגיטל:

בעל עסק? זה בשבילך

האם לכל עסק מתאים דיגיטל? מתי מתאים לפרסם דווקא בפרינט, ואיזה מדיה מתאימה לכל מפרסם? • מהו מודל ה-SWOT שילווה אתכם לכל החלטה עסקית ושיווקית? מנדי נאבול עם סקירה מקיפה על הדיגיטל החרדי לשנת 2024 • האזינו (הסכת)

||
3
זמני היוםמזג אווירפנו אלינוקריירהמדיניות פרטיות