מנכ"ל הדואר: נשקיע בציבור החרדי

לרגל השקת חנויות הקונספט של דואר ישראל, אומר אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "המגזר החרדי הינו קהל יעד חשוב מבחינתנו" (צרכנות)

(אבי כהן)

חברת 'דואר ישראל', השיקה לאחרונה את חנות הקונספט החדשה של הדואר שנפתחה בדואר המרכזי של ירושלים, ברחוב יפו.

החנות מהווה 'כל בו' או 'סופר מרקט' למוצרי דואר מכל הסוגים ומכל המינים, כולל מוצרים רבים אחרים כמו: אביזרי תקשורת, ציוד משרדי, מוצרי אריזה, מוצרי דואר ואפילו שירותי משרד. סה"כ מציגה החנות כ-500 מוצרים לציבור הרחב.

עד סוף השנה הנוכחית מתכוונת 'דואר ישראל' לפתוח עוד 9 חנויות כאלו, ועד סוף שנת 2011 יפעלו עשרות חנויות כאלה בכל רחבי הארץ.

במסגרת השינוי שעובר על 'דואר ישראל' וכחלק מההכנה לקראת הרחבת התחרות בתחום הדיוור. מבקשים בחברה להבהיר, כי הציבור החרדי הינו קהל יעד מרכזי עבור חברת 'דואר ישראל'.

לשם כך ערכה השבוע 'דואר ישראל' מפגש עם עיתונאים חרדיים. בכירי הדואר שנכחו בפגישה הבהירו כי הם רואים בציבור החרדי, כוח קניה מאוד משמעותי וכי הם נמצאים בקשר רציף עם ראשי הערים החרדיות על מנת לשפר את שירותי הדואר בערים הללו.

"חשוב לנו שהציבור יידע שהדואר של היום הוא כבר לא מה שהיה פעם, הן מבחינת השירות והן מבחינת מגוון השירותים והמוצרים אותם ניתן לרכוש בדואר במחירים נוחים ותחרותיים". אמרו מנהלי 'דואר ישראל' לעיתונאים החרדיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר