מיתון? לא ב"חדד כסף טהור"

"השנה ציפינו לאחוזי קניה נמוכים מהרגיל לתקופה זו בשל המיתון", אומרים ב"חדד כסף טהור", "אך הופתענו מנתוני המכירה"

יוני שרעבי | כיכר השבת |

בציבור החרדי כלי הכסף הם הרבה מעבר לפריטי נוי ויצירות אומנות. למוצרי היודאיקה הכסופים יש ערך "מוכסף" סנטימנטאלי ומסורתי. כלי הכסף עוברים מדור לדור וממשיכים להיות שימושיים ורלוונטיים תמיד. לכן, לא פלא שניתן למצוא כ-10 ק"ג כלי כסף בבית חרדי טיפוסי!

גם בתקופה לא פשוטה זו של מיתון במשק, ממשיך הציבור החרדי לרכוש כלי כסף, ומפתיע עם אחוזי קניה גבוהים. מנתוני מכירות בשטח עולה כי הציבור החרדי מהווה כ-70% מצרכני כלי הכסף בישראל, כאשר עיקר המכירות מתרכזות סביב חגי ישראל. בימים כתיקונם, נתון זה לא היה זוכה להתייחסות משמעותית או להרמת גבה, שכן, כאמור, הציבור החרדי מודע לערכם המוסף של המוצרים הכסופים ולכן מוכן להשקיע סכומי כסף גדולים ברכישתם. אולם, בימים אלו, בהם כולם מדברים על מיתון וירידה באחוזי הקניה, מלמד אותנו הציבור החרדי שאצלו הכללים שונים, וסדרי העדיפויות משתנים בהתאם.

רשת "חדד כסף טהור", אומני הכסף הגדולים בישראל מאז 1964, מופתעים מהנתונים כל פעם מחדש: "השנה ציפינו לאחוזי קניה נמוכים מהרגיל לתקופה זו בשל המיתון" אומר שלומיר חדד, מנכ"ל השיווק של רשת 'חדד כסף טהור', "אך להפתעתנו הציבור החרדי ממשיך לרכוש כלי כסף בכמויות לא מבוטלות. הצרכן החרדי לא מתפשר על איכות המוצרים, הגימור המושלם והאחריות. מבחינתנו, ברשת 'חדד כסף טהור', הציבור החרדי הוא ציבור נאמן, ואנו באים לקראתו ומציעים לו מידי שנה לקראת החגים מבצעים אטרקטיביים, הטבות ותנאי תשלום נוחים כדי להקל על הקניה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר