תכירו: האסלה שתחסוך לכם 90 ליטר

בימים בהם מחירי המים קופצים ב-25%, כדאי להכיר אסלה שתחסוך למשפחה כמויות אדירות של מים. חבל רק שהמחיר קצת יקר (צרכנות)

איטל קציר | כיכר השבת |

המגמה הירוקה הולכת ומשתלטת על כל חלקה פנויה גם בחדרי הרחצה שלנו. פיתוח טכנולוגי מהפכני מבית Villeroy & Boch, יוכל להביא לחיסכון של כ-90 ליטר מים ביום למשפחה ממוצעת, ועד 150 ליטרים ולעיתים יותר מכך למשפחה ברוכת ילדים בצבור החרדי.

מצוקת המים בישראל מסרבת לרדת מסדר היום. בימים האחרונים נכנסו לתוקפן תקנות משרד התשתיות ורשות המים הלאומית על עדכון מחירי המים לצריכה ביתית, שיתייקרו החל מהחודש בשיעור של -11.3%. נדמה שכל מה שאפשר לומר כבר נאמר בהקשר זה, אך דווקא פיתוח טכנולוגי חדש מנסה להתמודד לראשונה עם היקפי הצריכה הביתית, וכמובן עם תעריפי חשבון המים שלנו.

מנתוני רשות המים עולה כי צריכת המים במשק הביתי עומדת על כ 165 ליטר לנפש ליום, כשרק 20% מהם משמשים כמי שתייה ובישול, ואילו 70% מהצריכה הביתית הינם מי שפכים, המשמשים להדחת אסלות, לרחצה וניקיון.

חברת 'נגב', מפתיעה עם הבאת הפיתוח העולמי green gain - פתרון מהפכני לצמצום כמות מי השפכים הביתית לישראל.

ה- green gain, הינה אסלה מהפכנית, מבית Villeroy & Boch, החוסכת 2.5 ליטרים אבודים בכל הדחה. בזכות מערכת מים מתוחכמת המנצלת את תנופת המים ומפזרת אותם בצורה מושלמת החוסכת רבע מכמות המים בכל הדחה, ללא כל שינוי מאופן השימוש הרגיל.

אסלת ה 'גרין גיין' הוצגה בימים אלו לראשונה בתערוכת העיצוב החשובה והמרכזית העולמית שנערכה בבולוניה שבאיטליה, וזכתה לתשומת לב רבה והתפעלות מיוחדת. חברת 'נגב' החליטה על יבוא הפתרון המהפכני לישראל, במסגרת ה'מהפיכה הירוקה' שהיא מחוללת בענף העיצוב בישראל.

הפיתוח המהפכני עשוי לחסוך כ-90 ליטר מים (!) ויותר ליום למשפחה ממוצעת, כמות המתורגמת לכמעט 3 קוב מים נקיים בחודש אחד, היורדים לטמיון, ואצל משפחות ברוכות ילדים החיסכון יכול להדיע ליותר מ-150 ליטר ליום שהם כמעט 6 קוב מים בחודש. נתון משמעותי בהחלט למצב משק המים העגום של ישראל. מסתבר, כי לצד תעריפים גבוהים והטילים דרקוניים שונים, ניתן באמצעות טכנולוגיה חדשה, להביא לייעול של ממש בהרגלי צריכת המים, ולהבטיח חסכון משמעותי ומשתלם.

אלא שחבל רק שמחיר האסלה: 7900 ₪, גבוה ויקר למשפחות ברוכות ילדים. למרות שהמחיר כולל מנגנון ייחודי ומושב. בטווח הארוך ייתכן והמחיר נחסך ומחזיר את עצמו, ועם זאת המחיר עדיין גבוה.

חדר שירותים עם האסלה החדשנית בעיצוב חברת "נגב"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר