מרן הגר"ח קנייבסקי להנהלת שפע שוק: "שתזכו לברכה והצלחה מרובה"

במסגרת ביקור מיוחד שערכה הנהלת 'שפע שוק´ בב"ב, הם זכו לברכה מהגר"ח קנייבסקי: "שתזכו לברכה והצלחה מרובה". סיקור (צרכנות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

במסגרת ביקור מיוחד שערכה ההנהלה הארצית של רשת 'שפע שוק' בעיר התורה והחסידות בני ברק לקראת החגים הבעל"ט, זכו חברי ההנהלה לברכה חמה ממרן הגר"ח קנייבסקי שקיבל את צמרת ההנהלה לביקור במעונו.

בראש הקבוצה עמדו הרב ישראל קלרמן מנהל רשת 'שפע שוק', מר שי אלמוג ראש אגף השיווק ונציגי ההנהלה שהציגו את התפתחות הרשת ועשייתה לטובת ציבור בני התורה.

הגר"ח שמע על פעילותה של רשת 'שפע שוק' ותנופת העשייה שלה, ולאחר שבירך בחמימות את חברי ההנהלה "שתזכו לברכה והצלחה מרובה", העניק את ברכתו האישית לכל אחד מחברי ההנהלה שיזכו לראות סייעתא דשמיא בעמלם.

חברי הנהלת 'שפע שוק' ציינו בהתפעלות בפני הגר"ח את התרשמותם מעיר התורה בני ברק על מפעלי החסד שבה וחיי התורה השוקקים, התרשמות שתלווה אותם ללא כל ספק בכל התנהלותם המקצועית, ופעילותם לטובת אלפי המשפחות ברכות הילדים.

לביקור המרגש קדם סיור ארוך ומקיף במוסדות התורה והחסד בעיר, רגע מרגש ומיוחד היה כשעמדו על מימדי החסד האדירים ותנופת העשייה של 'חסדי נעמי'. במשך שעה ארוכה סקר הרב יוסף כהן מנכ"ל הארגון את פעילות העמותה והיקפי הסיוע שלה, כשחברי הקבוצה מסיירים במוקדי חלוקת המזון השוקקים פעילות של חסד, ובקומפלקס אולמות השמחה שהקימה העמותה לרווחת הציבור.

לאחר הביקור, המשיכה המשלחת להיכל ישיבת פוניבז', שם הצטרפה לתפילת ערבית והעיפה מבט אל המוני בני התורה הממיתים עצמם באוהלה, והתבשמה מקול התורה המהדהד ברמה.

לאחר מכן, המשיכה הקבוצה בסיור מקצועי על נתוני הצריכה בציבור החרדי, כשהיא מבקרת בבתי משפחות ברוכות ילדים ועוקבת באופן ישיר על מאפייני הצריכה והעדפות הקנייה של ציבור המהדרין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר