צאנז ערכה דינר, ´הרץ´ העניקה חסות

חברת הרץ פרשה חסות לערב יוקרתי שערכה הנהלת מוסדות חסידי צאנז השבוע בעיר נתניה. נציג החברה בדינר: "החרדים חשובים לנו"

חברת הרץ פרשה חסות לערב יוקרתי שערכה הנהלת מוסדות חסידי צאנז השבוע בעיר נתניה. האירוע נערך כערב הצדעה והוקרה לתומכי וידידי המוסדות של החסידות הפרושים במספר מוקדים בכל רחבי הארץ.

באירוע בו נטלו חלק מאות מתומכי וידידי המוסדות, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, הביעה הנהלת המוסדות הערכה רבה לראשי 'הרץ', חברה להשכרת רכב וליסינג בארץ ובעולם, על תמיכתם השוטפת והקבועה במימון הנטל שעומד ורובץ על כתפי ראשיה ועל החסות המרכזית לערב חשוב זה.

אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי בחברת הרץ, אומר כי לקוחות החברה מקרב הציבור החרדי מהווים נכס חשוב ויקר ל'הרץ' והיא רואה בהם עוגן חשוב להתפתחותה ושגשוגה של החברה.

"פעילותה של חברת 'הרץ'", אמר טובל בדבריו בפני משתתפי הדינר, "אינה מתחילה ומסתיימת בפעילות העסקית השוטפת והשגרתית בענף השכרת הרכב ועסקאות הליסינג. פעילותנו למען הקהילה ולטובתה, היא עבור הנהלת 'הרץ' הנשמה היתרה של החברה".

"כנציג של חברת הרץ, אני מבקש להביע את הערכתנו והוקרתנו העמוקה לחסידי צאנז מכל קצות העולם, את אשר ישנו פה עמנו היום ואת אשר איננו פה הערב, על הנאמנות המתמדת לחברתנו, ועל הזכות שנפלה בחלקינו להעניק לכם שירות אדיב ומסור כמסורת החברה - ועל כך נתונה תודתנו העמוקה", סיכם טובל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר