יו"ר סלקום: "אין צורך לדאוג לצרכנים"

ככה זה כשאוהבים, כסף: לא תאמינו מה אמר יו"ר חברת "סלקום" המתהדרת בדאגה לצרכנים: "אין צורך לדאוג רק לצרכנים". הפרטים (חדשות)

דיון סוער צפוי להערך היום במשרד התקשורת בנושא הורדת דמי הקישוריות. כל חברות הסלולר נאבקות נגד המהלך המתגבש, ומי ששימש להם לפה היה יו"ר סלקום, עמי אראל.

בראיון לאתר ynet אמר הראל: "הממוצע באירופה עומד על כ-35 אגורות ואצלנו התעריף הוא 25 אגורות. המדינה הכי זולה היא שבדיה, שם התעריף עומד על 17 אגורות. למה אנחנו גובים את התשלום בכלל? אם אתה מתקשר מסלקום לאורנג', אתה משלם רק לסלקום ואורנג' לא מקבלת תשלום על שיחה שעוברת ברשת שלה. דמי הקישוריות נועדו לפתור את העניין הזה".

במהלך השנים הרווח שלכם עולה, אז עכשיו תרוויחו פחות ותספגו את זה.

"אולי הפגיעה תהיה גדולה יותר ממה שמניחים? ב-2005 ההכנסה הממוצעת מלקוח היתה 150 שקל לחודש וכיום היא בערך 140 שקל לחודש. בתקופה הזו מגוון השירותים שאנחנו נותנים גדל באופן משמעותי, המכשירים חכמים יותר, השימוש נרחב יותר.

"אם היו מסתכלים עלינו מעבר לכל הסיסמאות, היו רואים שאנחנו מפרנסים 15 אלף משפחות. במעגל השני אנחנו מפרנסים עוד עשרות אלפים. בסלקום יש 800 מהנדסים, אנחנו תורמים לקהילה – אנחנו חלק מהמדינה הזאת. מי הם בעצם בעלי המניות שלנו? אם מסתכלים בשרשור האחזקות, 67% זה הציבור, דרך משקיעים מוסדיים. נדמה לי שבפרטנר זה מעל 70%".

לדבריו, "שר התקשורת צריך לדאוג ליציבות של חברות הסלולר, ולא רק לצרכנים, כמו שהמפקח על הבנקים דואג ליציבות הבנקים וכמו שדואגים ליציבות חברות הביטוח".

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

20
שר התשקות תושיע את הציבור בבקשה אף אחד לא ביקש מהם לפתוח חברה ולקחת כך!! לא מתאים לכם לקחת טיפה? תסתלקו ואז תקום חברות שלוקחות מחיר הגיוני כמו בחו"ל שמה אפשר לדבר כל החודש בסביבות 35$!!! כן זה לא טעות אני מבטיח לכם!! נמאס מהם.
השר כחלון ענק!!
19
חברות הסלולר דואגות לכיס שלהם ולרווחים שלהם חבורת קומבינטורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה
18
הסלולרים סוחטים כסף. בדקו חשבוניות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרת
17
לא חשבנו אחרת...
נו נו
16
סלקום ושאר החברות מוצצים לנו את הדם. מה חושבים שהעולם הפקר? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה
15
הצרכנים תמיד אשמים. החברות גונבות אותנו
יוני
14
זה ידוע לכולם
mati
13
אין קליטה במכשיר ובאיזור שלי אני בהתחיבות של 700 ש"ח לחודש ולא מוכנים לשחרר אותי, ואין צפי מתי הקליטה תסודר. פשוט גנבים.
צחי
12
לא צריך להתערב להם בהכנסות. מה שהיו"ר האינטליגנט שלהם אומר זה: תנו לנו להמשיך לעשוק אתכם בשקט וללכת הביתה עם משכורות מנופחות. עוד טוען מר אראל, שהם מפרנסים אלפי משפחות אבל בפעם אחרונה שבדקתי התברר שסלקום זה לא גמ"ח....האנשים הללו עובדים קשה מאוד לפרנסתם ולמעט בעלי המניות , היו"ר, ושכבת השמנת הבכירה
יעלון-לקוח ותיק
11
בעידן בהם עובדים חברות התקשורת הסלולריות יש ועוד יש מקום נרחב לדאוג לצרכנים. כלקוחה של חב' סלולרית שאיני רוצה לרשום את שמה כאן אך זה לא סלקום או פלאפון, אני נפגעתי רבות מהחברה וזאת משום שהם מתעדים מה שמתחשק להם במחשב שלהם, וכשאתה מבקש מכתב או מסמך כלשהו ע"מ להגן על עצמך, לדוגמא: רכשתי פריט נניח מ
פיבי
10
עזבתי את פלאפון ועברתי לסלקום גם הם אכזבו אותי חייבים לעשות להם סוף!!!!
יעל
9
הוא לא מתבייש?
ללא שם
8
ולחשוב שאני משלם להם כמעט 1000 שקל בחודש. לא מספיק המחירים המטורפים האלה, עכשיו גם החוצפה של יור החברה?
אבי
7
הוא לא אמר לא לדאוג לצרכנים אלא הוא חושב שצריך להתחשב גם בחברות..זה לגיטימי לחלוטין
נוריאל
6
אני ממליץ סלקום.בחום . חברה טובה
רק סלקום
5
ככה זה כשאוהבים?
חחחחח
4
עם תעודות
מרדכי היהודי
גם להם לא חסר....
יי
3
אני לקוח של סלקום ומאוד מרוצה ממליץ בחום לעבור לשם
לקוח סלקום
2
סלקום חברת גנבים ונוכלים צריך להזהר מאוד
ישראל
1
מי שלא עובר פראייר
לקוח

אולי גם יעניין אותך:

עוד בצרכנות: