שוק ארבעת המינים המרכזי של העיר אלעד - במרכז רימון!

מרכז רימון, מרכז הקניות המוביל באלעד, מבשר על פתיחת שוק ארבעת המינים מרכזי. תושבי העיר? צאו לסיבוב חינם עם "אוטובוס רימון"

(פלאש 90)

מרכז רימון, מרכז הקניות המוביל באלעד, מבשר על פתיחת שוק ארבעת המינים מרכזי שיכלול דוכני מכירה רבים ומגוונים לכל המינים, בכל ההידורים, בכל המחירים, וצרכי סוכה נלווים.

'מרכז רימון' שמפתיע בכל פעם מחדש ביזמות ופעילויות לרווחת התושבים, החליט על הקמת השוק המרכזי, במטרה לאפשר לתושבי העיר למצוא את מיטב התוצרת, המגוון, וכמובן מיטב ההידור, בשיא הנוחות והרחבות, כמיטב המסורת רק מרכז 'רימון' מסוגל להציע.

איציק טובולסקי, מהנהלת המרכז אומר כי "יוזמה זו הוא חלק מהמגמה בה צועד המרכז, פעם אחר פעם, להביא את המרכז לאלעד, לחסוך מהתושבים התרוצצויות ונסיעות אל מחוץ לעיר, ולהעניק להם חוויית קנייה איכותית ומרוכזת"

תושבי אלעד מוזמנים לעלות עם הילדים ל"אוטובוס על חשבון הרימון", ולערוך את קניות החג ובחירת ארבעת המינים בדוכני המכירה הססגוניים הפזורים ברחבי המרכז, ומאפשרים חוויית קנייה באווירה חגיגית לכל המשפחה שתיהנה מקנייה במרכז ממוזג, כשגם הנסיעות חינם, לצד שלל היתרונות הייחודיות שהמרכז מציע.

מהנהלת המרכז נמסר, כי נכון לשבוע זה כבר התקבלו בקשות רבות למכירת ארבעת המינים ומוצרי סוכה מסוחרים ואנשי שיווק. יצוין כי סוחרים המעוניינים לקחת חלק בשוק ארבעת המינים ולהציב דוכן מכירה ללא תשלום, מוזמנים לפנות בהקדם להנהלת המרכז, הזריז נשכר. תורידו מעצמכם עול מיותר של התרוצצות בלי סוף, בואו למרכז 'רימון' והיכנסו לחג הסוכות כפי שחג אמור להראות, בשלווה וברוגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר