המדריך: רכב נקי, כשר לפסח למהדרין

אין ברירה, כולנו נגיע לרגע הזה שבו ננקה וביסודיות את הרכב לפסח ונקפיד גם לשם לא להכניס חמץ. איך עושים זאת? לאגף תחזוקת רכבים של באדג´ט פתרונים * הכינו אשפתונים לרכב המתלבשים על המשענת של המושבים הקדמיים ומאפשרים השלכת אשפה בעת הנסיעה ללא מאמץ (צרכנות, רכב)

איטל קציר | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בעונת הנקיונות לפסח, במוקדם או במאוחר, גם תורו של הרכב המשפחתי מגיע.

יש כאלה ששומרים על רכב נקי כל ימות השנה. אחרים, משתדלים לנקות את הרכב מידי פעם.

ויש כאלה שרכב נקי אצלם הוא בבחינת פריבילגיה של מי ששוכר רכב. אלו, יושבים בבלאגן כל השנה עד שהם ´נאלצים´ לקראת פסח לנקות את הרכב, או אז הם מגלים בו אוצרות רבים שחלקם כבר נשכחו מן הלב...

אין ברירה, כולנו נגיע לרגע הזה שבו ננקה וביסודיות את הרכב לפסח ונקפיד גם לשם לא להכניס חמץ.

באגף תחזוקת רכבים של באדג´ט מציעים לנו כמה רעיונות וטיפים להתנהגות נכונה ושמירה על נקיון הרכב בכל ימות ימות השנה וק"ו לקראת פסח – פשוט וקל:

ראשית, התייחסו לשהות ברכב כמו לשהות בבית. כמו בבית, לכלוך ובלגן אינם גזירת גורל. גם ברכב, אפשר ליהנות מהנסיעה ואפילו מאכילת פיתה פלאפל, במבה ושתייה קלה בצורה נקייה ונעימה. החזיקו ברכב או בבית שואב אבק קומפקטי ונטען עם חיבור למצת הרכב – הוא נוח וקל לשימוש, מצויין לניקיון של פירורים, חול, קליפות ושאיבת נוזלים שנשפכו. מחירם של שואבי האבק לרכב נע מ-99 ש´ עד 249 ש´.

הכינו אשפתונים לרכב המתלבשים על המשענת של המושבים הקדמיים ומאפשרים השלכת אשפה בעת הנסיעה ללא מאמץ. אם לא השגתם אשפתונים ניתן להשתמש בשקיות אשפה גדולות עם שרוך לאותה מטרה. ניתן לרכוש אשפתונים מחומר מתכלה שעוזר גם לשמור על סביבה נקייה יותר.

מסיר כתמים, מנטרל ריחות

תארגנו לכם ארגונית לרכב – תיק רב כיסים לאחסון וארגון החפצים ברכב במקום אחד ובהישג יד. לתיק יש כיסים נוחים מבד רשת המאפשרים לראות את תכולתם. זהו פתרון מושלם לאחסון כל הדברים שצריכים בזמן הנסיעה כמו מגבונים, חיתולים דיסקים, קלטות, משחקים ועוד. מחיר הארגונית נע מ-58 ש´ עד 99 ש´.

כדאי לשמור בהישג יד נוזל מסיר כתמים ומנטרל ריחות לכל מקרה שלא יקרה כמו הטחינה שנזלה ממנה פלאפל, או ´יציאה´ לא מתוכננת של התינוק.

מומלץ לצרף למגבונים הלחים שאנחנו לוקחים עבורנו גם מטליות לניקוי הרכב. יש היום במרכולים מגוון עצום של מטליות לניקוי פנים הרכב באריזות נוחות וקומפקטיות ובעלות נמוכה מאוד שהופכות את השמירה על הניקיון לפעולה קלה ופשוטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות