"הצורפים" חנכו סניף מרהיב בפתח-תקווה

רשת חנויות "הצורפים" השיקה אתמול את הסניף החדש והמרהיב בלב הקניון בפתח תקווה. הרב קובלבסקי קבע את המזוזה, וקהל רב שכלל מכובדים ואישי ציבור השתתף (צילומים: יצחק לב ארי)

"הצורפים" ממשיכים להתרחב. ובאירוע חגיגי ומיוחד פתחו את החנות החדשה בקניון אבנת בפתח תקוה. החנות עוצבה ע"י ידיהם האמונות של בני משפחת מרדינגר בעלי הצורפים ומעצבים ידועים בעלי שם .

באירוע הפתיחה החגיגי נכחו רבנים, אישי ציבור ומכובדים רבים

את המזוזה קבע הגרח"ג קובלסקי שליט"א יו"ר מאורות הדף היומי שאמר כי: "הצורפים זוכים להאיר את בתי ישראל ומזכים רבבות יהודים במצוות "זה קלי ואנווהו"

יעקב מרדינגר בעלים ואמן ראשי של הצורפים הוסיף ואמר כי:

"צורפות כלי קודש מכסף הוא מקצוע יהודי ותיק עוד מימי בית המקדש. במהלך ההיסטוריה התפזרו היהודים בתפוצות והמשיכו לשמור על מיומנות אמנות צורפות הכסף. עם ההגעה לארץ ישראל ראו מקימי הצורפים את חזונם בהחזרת אמנות צורפות כלי הקודש בכסף לצורפים היהודים בארץ, ושימור אמנות צורפות הכלים מכסף טהור, אמנות שהולכת ונעלמת מן העולם. אין ספק כי אומני הצורפות היהודים משמשים בעבודתם דוגמא מיוחדת ואור לגויים"

אודות הצורפים

חברת הצורפים הוקמה בישראל בשנת 1952 ע"י 3 אמני צורפות כלים שלמדו את רזי הצורפות במזרח אירופה, בה אומנות צורפות הכלים הייתה מפותחת ביותר.

כל מוצרי הצורפים מאז היום נצרפים בעבודת יד ע"י טובי אומני הצורפות בעולם.

לחברה 10 סניפים ברחבי ישראל – בתל אביב, ירושלים, חיפה, בני ברק, רעננה ובמתחם הדיוטי פרי בנתב"ג, וכמו כן במרכז מבקרים וחנות בכפר דניאל.

בשנה הקרובה מתעדים ב"הצורפים" לפתוח חנויות נוספות תחת שם המותג, במדינות נוספות בעולם.

בנוסף לסניפים, כוללת החברה סדנת ייצור ופיתוח בה בכל שנה מעוצבים ונצרפים כ-300 פרטים מקוריים מכסף טהור בעבודת יד.

חברת הצורפים הנה יצרנית כלי הכסף וכלי היודאיקה הגדולה בעולם, וזוכה למוניטין בינלאומי כחברה המובילה את עיצוב פריטי היודאיקה בעולם. בנוסף המותג היוקרתי צורף קולקציות פריטי אומנות בכסף במגוון רחב של סוגים כגון פריטי נוי עיצוב ואירוח לכלי בית. כאמור, החשיבות של חברת הצורפים היא בהעמדת דור המשך של אומני צורפות כלים והענקת מסורת החיבור של אומנות, אהבה וכסף.

אומני הצורפים צורפים ומשמרים מסורת ארוכת שנים , באהבה גדולה ומקצוענות בלתי מתפשרת. יחדיו הם מעצבים ויוצרים ממתכת הכסף האצילית פריטי אמנות מושלמים בעלי ניחוח ואיכות של נצח, הנושאים עימם את הנשמה וההבטחה של שימור הנשמה עתיקת היומין של אמנות היצירה בכסף, לדורות הבאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר