הצרכנים ניצחו

תנובה מוזילה מחיר הקוטג': "הצרכן הוכיח את היכולת שלו"

פחות מחודש לאחר החרם הגדול שיזם איציק אולרב, חרדי מבני-ברק, נגד הקוטג', קבוצת תנובה מתקפלת: היום הודיעה החברה כי היא תוריד את מחיר המכירה של הקוטג' לרשתות השיווק ל-4.55 שקלים ליחידה (כולל מע"מ), במקום מחיר של 5.2 שקלים. יו"ר תנובה: "הצרכן הישראלי אמר את דברו" (צרכנות)

הצרכנים ניצחו. קוטג' בחנויות (פלאש 90)

ניצחון האזרח הקטן: פחות מחודש לאחר שאיציק אולרב, חרדי מבני-ברק, פתח קבוצת מחאה נגד מחירו המופקע של הקוטג´, חברה "תנובה" מתקפלת ומודיעה בצהריים (רביעי) על הוזלת המוצר שמעסיק את המדינה כבר מספר שבועות.

החברה הודיעה כי היא תוריד את מחיר המכירה של הקוטג´ לרשתות השיווק ל-4.55 שקלים ליחידה (כולל מע"מ), במקום מחיר של 5.2 שקלים ליחידה. מדובר במחיר המשקף הנחה 12.5% לרשתות. לדברי החברה, מהלך זה יאפשר להעמיד את מחיר הקוטג´ לצרכן על 5.9 שקלים.

טרם המאבק המחיר המומלץ לצרכן עמד על 6.97 שקלים לקוטג´, אם כי בשוק הוא הגיע גם למחיר של 8 שקלים. המחיר החדש משקף הנחה של 16%-26% במחיר.

"הצרכן הישראלי אמר את דברו והוכיח את היכולת שלו לחולל שינוי חסר תקדים במדינה", מסרו יו"ר תנובה, זהבית כהן, ומנכ"ל קבוצת תנובה, אריק שור. לדברי כהן, "כל היצרנים והרשתות בישראל פותחים היום עידן חדש במערכת היחסים עם הצרכנים. גם אנחנו נקדיש זמן ומשאבים לעידן הזה".

הודעתה של תנובה באה לאחר שאמש (ג´) הודיעו מובילי חרם הצרכנים על החרפת המאבק, והציבור התבקש שלא לרכוש מעדנים במחיר העולה על 2.9 שקלים ליחידה וכן לא לרכוש גבינה צהובה הנמכרת על המדף אלא רק גבינה צהובה במעדניה שמחירה בפיקוח.

אם עד כה החרם התמקד בעיקר בתנובה, הרי שהחרפת החרם ממקדת אותו ב-3 יצרניות החלב- תנובה, שטראוס וטרה - ופוגעת להן באחת הקטגוריות הרווחיות ביותר בשוק - מעדני החלב, לרבות מילקי של שטראוס, יופלה של תנובה ומולר של טרה.

בינתיים, מארגני החרם אמרו שהודעת תנובה אינה מספקת אותם. "קבענו רף של 5 שקל ליחידה. זאת לא הייתה המלצה, זה מה שהציבור קבע. גם 5 שקלים זה מחיר גבוה, אבל זה מחיר שאנחנו מוכנים לשלם ולא אגורה אחת יותר", אומר איציק אלרוב, ממובילי המאבק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר