'עוף טוב למהדרין': מערך שינוע מיוחד

´עוף טוב למהדרין´; החלה הקמת מערך אכסון ושינוע, ראשון מסוגו בישראל, בהשקעה של כ-40- 30 מיליון ₪ * מנהל ´עוף טוב למהדרין´, אלחנן לוטם: "פתרונות מידוף חשמליים בחדרי ההקפאה החדישים בסיוע רובוטים, מערכי מיון ומסופים מיוחדים לשינוע ישפרו לאין ערוך עוד את איכות התוצרת"

במפעלי ´עוף טוב למהדרין´ שתחת השגחת הגראי"ד אוירבאך שליט"א, רב ואב"ד טבריה, החלו בהקמת מערך חדיש ביותר של אכסון, בקרה, מיון ושינוע התוצרת הגמורה, בהשקעה של כ- 30 עד 40 מיליון ₪.

המדובר בפרויקט, ראשון מסוגו בישראל, בתחום מוצרי עופות ובשר, ומטרתו לשפר את הטיפול בתוצרה הגמורה החל מרמת הפלסטון (ארגז הפלסטיק) ועד לרמת המשטח. הפרויקט מתוכנן לגעת בסופו בכל התוצרת הגמורה של ´עוף טוב למהדרין´ – הטרייה והקפואה.

מנהל ´עוף טוב למהדרין´, מר אלחנן לוטם אמר כי פרויקט נרחב זה הוא הראשון מסוגו בענף הבשר בישראל ועשוי להוביל את הענף לשינוי תפיסה בנושא הטיפול בתוצרת גמורה; "הפרויקט יחסוך כמות גדולה של עבודת ידיים ויאפשר בקרה טובה ונכונה יותר על הסחורה המיוצרת במפעל. המערך החדש יצמצם כמעט לאפס את כמות הטעויות בליקוט הסחורה ללקוחות. כמובן ששיפור הטיפול בתוצרת הגמורה יעלה לאין ערוך עוד את איכות התוצרת המגיעה ללקוחות, ויאפשר לשחרר את העובדים לעבודות פחות פיזיות" – אמר מר לוטם.

מנהל אגף מחקר ופיתוח ב´עוף טוב למהדרין´, איתן קופפר אמר כי הפרויקט מחולק לשלושה שלבים מרכזיים – שלב א´ עוסק בחדרי ההקפאה העמוקה, החדרים הישנים ששימשו את עוף טוב במשך עשרות שנים נהרסו קליל ובמקומם מוקמים בימים אלה חדרי הקפאה חדישים ביותר. חדרי ההקפאה יהיו בגובה של כ- 12 מ´ ובעלי קיבולת של למעלה מ -2000 משטחים ויוכנס בהם ציוד אכסון ושינוע חדשני ומהמתקדם בעולם בתחום; "באמצעות אנשי אגף המו"פ שלנו ובסיוע חברות בינלאומיות לאכסון פיתחנו פתרונות מידוף (מדפים) מתקדמים שנעים על גבי מסילות חשמליות על מנת לאפשר הוצאה נכונה ומהירה של הסחורה ונגישות מרבית לכל משטח מבוקש בכל רגע נתון".

קופפר הוסיף כי השלבים הבאים של הפרויקט יעסקו בטיפול בתוצרת הטרייה ויכללו מערכי שינוע מתקדמים ומערכת מיון מתקדמת ביותר הראשונה מסוגה בארץ בתחום הבשר והעופות. "מערכת מסוג זה תהיה מסוגלת לזהות כל פלסטון ולשלוח אותו למקום הנכון, אם להזמנה מבוקשת ללקוח ואם לאכסון במפעל. בנוסף עתידים להיכנס רובוטים שיבצעו את פעולת המשטוח והבקרה עליו בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם במוצר. בנוסף יוכנסו מסופים מיוחדים אליהם יתחברו משאיות הקירור, כך שהסחורה לא תיחשף כלל למזג האוויר החיצוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר