לא רק קוטג´: יותר זול לקנות בבני-ברק

השוואת מחירים שערך האתר הכלכלי "דה מרקר" גילתה כי בעיר התורה והחסידות זול יותר לקנות, בהשוואה לרשתות פופולאריות. בראיון לכתבה אמר הרב מנחם כרמל, מהרשת החרדית בר כל, בתגובה על הפרש מחירי הקוטג´ "הורדנו את המחירים על חשבוננו, חברות שטראוס, תנובה וטרה לא שיתפו איתנו פעולה."

שושי הלר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

רוצים לקנות בזול? סעו לבני ברק. כך פורסם ב-TheMarker בסוף השבוע שעבר, בעקבות השוואת מחירים של מספר מוצרי צריכה בסיסיים. אין ספק כי אחרי הרעש התקשורתי סביב מחיר הקוטג´, כולנו ערים יותר לנושא, וכך גם עולה מהדיווח.

ההשוואה נערכה בין מחירי המוצרים בשוק הכרמל, סניף שופרסל שלי בתל אביב ובסניף רשת בר כל בבני ברק.

ראשית כמובן, נבדק מחירו של הקוטג´, כוכב מרד הצרכנים, המחיר מעודכן לפני הודעת תנובה על הורדת המחיר. בשופרסל שלי נמכר גביע קוטג´ ב-7 שקלים, בשוק ניתן היה למצאו בשקל פחות. ואילו בבר כל בבני ברק המחיר זול באופן משמעותי ועומד על 4.5 שקלים בלבד.

מחירו של קרטון חלב 3% של תנובה, אף הוא שונה בין המקומות השונים: בשופרסל שלי מחירו 6.22 שקלים, בשוק מחירו קפץ לגובה ל-8.5 שקלים, ובבני ברק, אותו קרטון יהיה שלכם תמורת 5 שקלים בלבד.

הפרש גדול במיוחד היה במחיר הפסטה של אסם, שנמכרה תמורת 10 שקלים בשופרסל, ובבני ברק ובשוק הכרמל, מחירה 6 שקלים בלבד.

בראיון לכתבה אמר הרב מנחם כרמל, מהרשת החרדית בר כל, בתגובה על הפרש מחירי הקוטג´ "הורדנו את המחירים על חשבוננו, חברות שטראוס, תנובה וטרה לא שיתפו איתנו פעולה."

בתשובה לשאלת הכתב לגבי הדיווחים על כך שתנובה מכרה את מוצריה לציבור החרדי, במחירים זולים בהרבה ממה שהם מוצעים בשוק החילוני, הוא אומר: "זה נכון שהציעו לישיבות, ומציעים מידי פעם לישיבות, מוצרים שפג תוקף, או ´ערב פג תוקף´." אך לדבריו, 80% מגביעי הקוטג´ שהגיעו לישיבת פונוביז´ היו חזרות מהמרכולים והיו כבר מקולקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר