חדש בעולם היהודי: "הדר 4 מינים"

פיתוח חדש ומרשים הוצג היום בהרצליה – ערכת יודאיקה יוקרתית לנשיאת ארבעת המינים בדרך נוחה, מכובדת ומלאת הדר, מתקן פונקציונלי שמוסיף הידור למצוות נטילת לולב הנהוגה בחג הסוכות. ערכת הדר 4 מינים עשויה חומרים איכותיים וחזקים השומרים על שלמות ארבעת המינים ומשולבים בה פטנטים עולמיים

פיתוח חדש ומרשים הוצג היום בהרצליה – ערכת יודאיקה יוקרתית לנשיאת ארבעת המינים בדרך נוחה, מכובדת ומלאת הדר, מתקן פונקציונלי שמוסיף הידור למצוות נטילת לולב הנהוגה בחג הסוכות. מיליוני יהודים בעולם מקיימים את מצוות החג ומוצאים את עצמם מתמודדים עם הצורך בנשיאת מגוון פריטים (לולב, קופסת אתרוג, טלית, סידור) בדרך אל בית הכנסת.

"מעבר לסרבול בנשיאת מספר רב של דברים, מתקשים יהודים רבים להגן כראוי על ארבעת המינים בימי החג ואף לשמור על הדרם", מסביר היזם וממציא הערכה החדשה, "פטנט הדר 4 מינים מאפשר לאחד לערכה מהודרת אחת את ארבעת המינים, לשמור עליהם לאורך זמן ולהכניסם יחד עם הטלית וסידור התפילה אל תוך מנשא מכובד ונח...". הערכה קיבלה את ברכתם של גדולי הפוסקים בישראל שברכו על פריט ההידור החדש.

ערכת הדר 4 מינים עשויה חומרים איכותיים וחזקים השומרים על שלמות ארבעת המינים ומשולבים בה פטנטים עולמיים, למשל, בתחתית המארז ממוקם ספוג לח השומר על רעננות הלולב, ההדס והערבה ומגן לולב עליון להגנה מרבית. כחלק מהמארז, שולבה בערכה קופסת אתרוג מהודרת, הנצמדת לערכה כולה בעזרת מגנט חזק. למארז המהודר צורף מנשא נח ומהודר המכיל מקום נוסף לסידור- תפילה ולטלית.

לאחר החג, משמשת הערכה הייחודית גם כפריט יודאיקה מרשים ויוקרתי המכבד ומקשט את בית הכנסת בזמן התפילה, את הסוכה בימי החג ואת הבית היהודי בכל ימות השנה.

את הייצור ושיווק הערכה מבצעת חברת "כנפות הדר", הנה חברה בינלאומית המייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי יודאיקה ייחודיים. החברה רשמה פטנט עולמי על מארז הדר 4 מינים והינה בעלת הזכויות הבלעדיות לייצור ושיווק המוצר החדשני.

טווח המחירים של הערכה רחב ותלוי בחומרים מהם עשויה הערכה:

זהב: לפי הזמנהכסף: 28,000 שקליםציפוי כסף: 12,000 שקליםפיוטר: לא נמכר השנהפלסטיק בציפוי ניקל נוזלי: 299 שקליםפלסטיק בציפוי ניקל ואקום: 260 שקלים

בימים אלה נחתמו הסכמים לשת"פ עם חברות לשיווק אומנות ותשמישי קדושה בארץ ובעולם. נראה כי בחג סוכות תשע"ב המתנה האולטימטיבית בעולם היהודי תהיה ערכת הדר 4 מינים, בשלל מתכות יקרות ויוקרתיות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר