שירות חדש ללקוחות כללית-פלטינום: משקפיים ועדשות מגע חינם לילדים ובני נוער עד גיל 18

שירות חדש ללקוחות כללית פלטינום: משקפי ראייה או עדשות מגע לילדים חינם, בכל שנה, ללקוחות עד גיל 18. השירות החדש מעניק ללקוחות הטבה של 600 ₪ לרכישת משקפיים או עדשות מגע בכל שנה. מסקר שערכה הכללית לרגל השקת השירות עולה כי 30% מהילדים עד גיל 18 מרכיבים משקפיים או עדשות מגע וכי לכל ילד/ה כ- 2 זוגות משקפיים לפחות

מישאל לוי | כיכר השבת |

שירות חדש ללקוחות כללית פלטינום: משקפי ראייה או עדשות מגע לילדים חינם, בכל שנה, ללקוחות עד גיל 18. השירות החדש מעניק ללקוחות הטבה של 600 ₪ לרכישת משקפיים או עדשות מגע בכל שנה.

הטבה זו היא משמעותית למשפחות ברוכות הילדים אשר יוכלו לרכוש מעתה ללא כל תשלום משקפים לילדים הזקוקים לכך.

מסקר שערכה הכללית לרגל השקת השירות עולה כי 30% מהילדים עד גיל 18 מרכיבים משקפיים או עדשות מגע וכי לכל ילד/ה כ- 2 זוגות משקפיים לפחות. עוד עולה מנתוני הכללית כי הסכום הממוצע שמוציאה משפחה עבור זוג משקפים לילד עומד על כ-500 ש"ח. הודות לשירות החדש רוב הלקוחות לא יצטרכו להוסיף ולו אגורה אחת מכיסם, לקוחות שיבחרו במוצר שעלותו מעל ל-600 ₪ יישאו בתשלום ההפרש בלבד.

השקת השירות מלווה בהקמת רשת חנויות ייעודית "כללית אופטיק" - נקודות מכירה ממותגות וייעודית ללקוחות הכללית בהם ניתן לרכוש את אביזרי האופטיקה. בשלב הראשון הרשת תכלול כ- 60 נקודות מכירה בפריסה ארצית, והיא תתרחב לכ-100 נקודות מכירה עד סוף 2011. רשת "כללית אופטיק" תאפשר מתן שירות ללקוחות כללית בלבד כאשר הנקודות נתונות לפיקוח ובקרה ועמידה בסטנדרטים מקצועיים גבוהים בתחום, תוך הקפדה על איכות הציוד ומתן השירות על ידי אופטומטריסט מוסמך בעל רישיון ממשרד הבריאות.

לדברי מר פרץ גוזה, ראש מערך ביטוחי הבריאות בכללית וכללית מושלם "אנו פועלים כל העת להרחבת השירותים והכיסויים שמציעה תוכנית הפלטינום כך שתיתן מענה רחב ההולם את הצרכים של המשפחה. מנתונים וסקרים שערכנו עלה כי ההוצאה על אביזרי אופטיקה הינה הוצאה משמעותית למשפחות והשירות החדש מעניק ללקוחותינו אפשרות לרכוש לילדים כל שנה זוג משקפים או עדשות מגע – חינם. (כאשר עלותן היא עד 600 ₪). פרץ גוזה מציין כי הטבת זוג משקפיים אחת במסגרת הפלטינום מחזירה פרמיה של ילד מעל ל- 3 שנים וזה לפני שאותו ילד עשה שימוש בשירות נוסף דוגמת טיפולי השיניים. בתוכנית הפלטינום כיום כ- 250,000 אלף ילדים עד גיל 18 שיוכלו ליהנות באופן מיידי מההטבה."

לקוחות ותיקים בתוכנית פלטינום יוכלו לממש את ההטבה מיידית, לקוחות חדשים יכלו לממש ההטבה בתום 3 חודשי המתנה מיום ההצטרפות לתוכנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר