ניצחון השבת

סמל חילולי השבת רשת am:pm - תימכר לדתי ותסגר בשבת

שנים אחרי שהפכה לסמל חילולי השבת ופתיחת העסקים בתל אביב, רשת החנויות am:pm, צפויה להימכר לאיש העסקים הדתי מוטי בן משה, שמתכוון לסגור את החנויות בשבת (חדשות, כלכלה)

בן משה על רקע רשת am:pm (צילום: מנדי הכטמן ויוסי זליגר - פלאש90)

ניצחון השבת: כמה שנים אחרי שהפכה לסמל של חילולי השבת ופתיחת עסקים בשבת, רשת am:pm, ככל הנראה תסגור את שעריה בשבת, לאחר שהיא צפויה להימכר לאיש העסקים הדתי מוטי בן משה.

כחלק מקריסת קבוצת אלון רבוע כחול, המחזיקה ברשת המרכולים "אי אם פי אם", היא מוצעת בימים אלו למכירה, כשהתמודד העיקרי שככל הנראה צפוי לרכוש את הקבוצה הוא כאמור איש העסקים הדתי מוטי בן משה.

על פי העסקה בן משה ירכוש 72% ממניות אלון רבוע כחול, וישלם עבורם 115 מיליון ש"ח לרוכשים, עוד 900 מיליון ש"ח שיגיעו לקופת החברה ועוד כ-100 עד 200 מיליון שקל לנאמני רשת מגה, שדורשים את החוב של אלון.

על פי דיווח ב"כלכליסט", ההחלטה הראשונה של בן משה, תהיה לסגור את רשת הסופרים am:pm בשבתות. עוד דווח כי במידה ובן משה יגיע להחלטה כי בשל הסגירה בשבתות הרשת לא תהיה כלכלית ורווחית הוא ימכור אותה.

הרשת מונה 75 חנויות נוחות (46 של am:pm ו־29 של אלונית) שאינן פועלות במתחמי התדלוק של דור אלון ואלה רושמות הכנסות של כחצי מיליארד שקל בשנה.

הרשת כאמור היוותה את הסמל לפתיחת עסקים בשבת, כאשר פתחה בניגוד לחוק את החנויות בתל אביב וגרמה לנזקים לבעלי המכולות שביקשו לסגור בשבת. המאבק נמשך שנים, כלל שינוי חוקי עזר, עתירות לבתי משפט והחלטות שהתעכבו אצל שרי הפנים, אך כאמור כעת נראה שהמאבק מגיע לסיומו בניצחון של השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר