מומחה פיננסי: כך תנהלו את הכסף שלכם כרגע

מוטרדים ממצב העו"ש בחשבון הבנק שלכם? ניקול לפין, מומחית פיננסית, מאמינה שלכולנו צריכה להיות תכנית הוצאות בת שלושה חלקים למזומנים שלנו ומייעצת מה לעשות כשהם הולכים ואוזלים (כלכלה)

(צילום: שאטרסטוק)

רבים מאיתנו נאלצים להסתפק במועט כרגע ולכן שליטה מלאה על הכסף שנכנס ויוצא תעזור לכם לשרוד את התקופה הקשה הזו ולעבור אותה בשלום, עם נזק מינימלי.

ניקול לפין, מומחית פיננסית, נותנת את עצתה לכל מי שמוטרד ממצב העו"ש בחשבון הבנק. לפין מאמינה שלכולנו צריכה להיות תוכנית הוצאות בת שלושה חלקים למזומנים שלנו.

"בדרך כלל אני מתייחסת לחלק של ההוצאות המיוחדות באותו אופן שבו אני מתייחסת לחלק של ההוצאות על מזון, מכיוון שראיית החלק של ההוצאות המיוחדות ('הבזבוזים') כמו ההוצאות על מזון, מאפשרת פינוקים קטנים. אתם לא תתמוטטו בהמשך", אמרה.

תכניות ההוצאות שלנו במהלך המגיפה, היא אומרת, צריכות להתמקד בשלושה דברים: יסודות - כמו מזון, דיור, הובלה, ביטוח ורפואה; חיסכון והשקעות ותוספות - כלומר, פינוקים כמו קפה טייק אוויי וחופשה מתוכננת.

נכון לעכשיו, היא המשיכה, עלינו להקצות 65 אחוז מהמזומנים שברשותנו לחלק של הדברים החיוניים, 30 אחוז לחיסכון והשקעות ורק חמישה אחוזים לתוספות.

"אתם צריכים פשוט לצמצם את הכל ברגע זה. בשורה התחתונה, אתם צריכים פשוט לממש כל מה שאתם יכולים", אמרה לפין. אם אין לכם ברירה, אל תפחדו לשבור את חסכונות החירום שלכם.

"אנו חיים בתקופה חסרות תקדים", הוסיפה; "זהו בדיוק סוג החירום שעבורו (אני מקווה) חסכתם כסף. שמענו על קרן ליום גשום כל החיים וזהו, עכשיו יורד גשם והגיע הזמן להשתמש בקרן ההיא. אתם תחזירו אותה בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר