השכר במעונות היום

סגן שרת הכלכלה התחייב לבדוק: מדוע משלמים סכומי עתק למעונות - עד לקביעת הדרגה

יש לכם ילד במעון ועד שאתם מקבלים דרגה, אתם נאלצים לשלם סכומי עתק ולקחת הלוואות כדי לממן זאת? סגן שרת הכלכלה, התחייב היום במליאה - לבדוק את הנושא (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יאיר גולן, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

גם כאשר 'גזירת המעונות' של שר האוצר איווט ליברמן - נדחתה לעת עתה, עדיין, הורים רבים נאלצים לשלם סכומי עתק למעונות - עד שהם יקבלו את הדרגה המתאימה.

חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה, הציג היום (רביעי) במליאה את הבעיה בפני סגן שרת הכלכלה, חבר הכנסת יאיר גולן ממרצ.

מקלב, דרש לדעת מה נעשה במשרד בכדי לא להגיע למצב בו אזרחים משלמים סכומי עתק, עד קביעת הדרגות במעונות היום; "הייתה שנה קשה מאוד ולא נתנו דרגות לאנשים עד לזמן מאוחר. אך גם היום אנחנו חודש לסוף שנת הלימודים וישנם אזרחים שלא נקבעה להם הדרגה עד לרגע זה ונאלצים לשלם סכומי עתק", הסביר מקלב.

מקלב הציג במליאת הכנסת שורת פניות שהתקבלו בלשכתו בהם אזרחים מלינים כי הם נאלצים לקחת הלוואות ולשלם אלפי שקלים על מעונות היום לילדיהם. בנוסף, הבהיר מקלב, כי לא ניתן גם לתקשר עם המשרד; "שיחות המתקבלות במשרד מתנתקות ולא מתקבל כל מענה לציבור", אמר מקלב.

סגן שר הכלכלה ח"כ יאיר גולן, התחייב כי משפחות מעוטות יכולות המגיעים לדרישות תשלום גבוהות, שהן אינן יכולים לעמוד בדרישות הללו - ייבדקו בשנית.

בנוסף, הנחה סגן השר את צוות משרדו להגיש לח"כ מקלב את מדד איכות השירות במשרד, באם ימצא כי השירות לא תקין הוא יפעל לשנותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר