תנובה לא לבד

אחרי הפסדים של מיליונים: חברת שטראוס הודיעה על התייקרות מחירים במוצרי חלב, סלטים וחטיפים

אחרי שהפסדיה מאות מיליונים בפרשת הסלמנולה, חברת שטראוס הודיעה היום, כי החליטה לעלות מחירים על מספר מוצרים בחודש הקרוב | ההתייקרות תחול על מוצרי חלב, חטיפים וסלטים (חדשות, כלכלה)

בני סולומון | כיכר השבת |
חברת שטראוס (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

אחרי שחברת שטראוס הפסידה מאות מיליוני שקלים, בעקבות פרשת הסלמנולה במפעל, היום (חמישי) היא מצטרפת לחברת תנובה ומודיעה על עליית מחירים.

החברה הודיעה כי היא תחל לעלות מחירים החל מ-19 בדצמבר, שיעור העלייה יהיה בגובה שלושה אחוזים.

ההתייקרות תחול על מוצרי החלב, החטיפים והסלטים. בין המוצרים שהתייקרו, נמצאים: מוצרי מחלבת יוטבתה, תפוצ'יפס, דוריטוס ומוצרי הדבש של חברת יד מרדכי.

עוד מוצרים שיתייקרו הם: יוגורט, חלבים טבעוניים לסוגיהם של חברת אלפרו. המוצרים שלא יתייקו הם: קפה עלית לסוגיו, גבינות קוטג', שמן זית וחלק מחטיפי השוקולד של עלית.

כזכור לפני יומיים, חברת שופרסל הודיעה על כניעה והחזרת חלק ממוצרי חברת תנובה, אותה החרימה בשל כך שהעלתה מחירים.

'שורפסל' הייתה הרשת שקידשה מאבק מול עליית המחירים ובשבוע האחרון אף נתלו שלטים בסניפים השונים של הרשת -כולל ביש חסד, כי יש מחסור בחלק ממוצרי תנובה בשל דרישת החברה לעלות מחירים,

אך כנראה הלחץ מצד הלקוחות שרגילים לקנות מוצרי תנובה ולא מצאו את רצונם בסניפים השונים - השפיע ושופרסל כאמור חזרה בה.

בהודעת שופרסל לפני יומיים נכתב: "בשל המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפי שופרסל ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשתה של תנובה לעליית מחירים – הבקשה אושרה בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים".

שופרסל אמנם התקפלה אבל לא לגמרי, והיא הודיעה על החזרת רק חלק מהמוצרים - כדוגמת: גבינה צהובה, מוצרלה, גבינה לבנה רכה 9%, חמאה, שמנת חמוצה, יוגורט עיזים, משקה חלב לקפה, שמנת לבישול, טופו בטעם טבעי, יוגורט יופלה ועוד מוצרים.

יחד עם זאת שופרסל גם מצאה דרך להעניש את תנובה והיא לא תחזיר למדף את מוצרי השף הלבן, יולו, נפוליאון, פיראוס, פרילי, קרלו, תנובה אלטרנטיב, מעדנות, וחלק ממוצרי עמק וסנפרוסט ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר