מתגייסים לעזרת הכרמל: נפתח קו חם

בנק הפועלים הקים מערך מיוחד שיטפל בתושבים שנפגעו ושנאלצו לפנות את בתיהם. ויש גם שורת הטבות מיוחדות, הלוואות ודחיית תשלומים

(פלאש 90)

בנק הפועלים הקים מערך מיוחד שיטפל בתושבים שנפגעו ושנאלצו לפנות את בתיהם בשריפת הענק בכרמל. הבנק קיבל החלטה עקרונית להושיט עזרה לתושבים שנפגעו ולאנשי כוחות ההצלה והביטחון הרבים הפועלים באזור. על פרטי הסיוע תימסר הודעה בקרוב. המהלך הראשון עליו החליט המערך המיוחד שהוקם בבנק הוא הענקת שורה של הטבות לתושבים שנאלצו לפנות את בתיהם.

בין ההטבות שמעניק ללקוחותיו באזור - "אשראי מכל הלב" - אשראי ישיר בריבית מועדפת, הלוואה חד פעמית עד 30 אלף שקל ללא ריבית ובהחזר של עד 36 תשלומים. את ההלוואה ניתן לקבל בשיחת טלפון אחת, ללא חתימת מסמכים וללא עמלות ל"קו החם" המיוחד שנפתח לתושבי האזור, אשראי מכל הלב ללקוחות עסקיים בתנאים מועדפים - הלוואה בגובה של עד 100,000 שקל בריבית אטרקטיבית בהחזר של עד 60 תשלומים.

דחיית תשלומי המשכנתא - תושבי האזור שפונו מבתיהם יכולים לפנות בבקשה לדחיית תשלומי המשכנתא למשך תקופה של עד שלושה חודשים (בהלוואות מכספי בנק בלבד, בכפוף לתנאי הבנק ונהליו).

הטבות בישראכרט - בתי עסק שנמצאים באזור המוגדר כאסון לאומי ייהנו מאפשרות דחייה של שלושה חודשים בהחזר הלוואות והפחתה של 50% בעמלת הסליקה למשך שלושה חודשים; שבירה פיקדונות ללא קנס - בנק הפועלים מאפשר ללקוחותיו שפונו מבתיהם שבירה של פיקדונות שקליים לא צמודים (עד 50 אלף שקל) לתקופה של עד שנה, החזר קרן ללא כל קנס.

תושבים שפונו מבתיהם מוזמנים להצטרף לשירותי "פועלים On Time", המאפשרים קבלת עדכונים בזמן אמת ובהתאמה אישית על חשבון העו"ש. השירות כולל מגוון הודעות בנושאי חשבונם השוטף, כגון: יתרה, מרחק מהמסגרת, סה"כ החיובים בכרטיס אשראי ועוד. תושבי האזור המנויים על שירות זה ומצטרפים חדשים, ייהנו משירות חינם למשך 3 חודשים.

בנק הפועלים פתח "קו חם" מיוחד, שיפעל 24 שעות ביממה ויעניק שירותים ללקוחות שפונו מבתיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר