מנכ"ל FXCM: "הציבור החרדי עובד וגם סוחר במט"ח"

מנכ"ל חברת ההשקעות הגדולה דיבר עם שורת עיתונאים חרדיים והתייחס לנתוני הלמ"ס. וגם: איך מתמודדים עם נוכלים בתחום? טל השיב על-כך: "בניגוד לחברות הקש, אצלנו מקנים לסוחר במט"ח שקיפות על הנעשה בחשבונו". צפו בוידאו וסיקור ממסיבת העיתונאים שנערכה השבוע בתל-אביב

דוד כהן | כיכר השבת |


"הציבור החרדי, בניגוד למה שעולה מנתוני הלמ"ס, עובד ברובו וסוחר במט"ח" - כך אמר אתמול טל זוהר, מנכ"ל חברת FXCM, הסוחרת במט"ח.

טל זוהר ערך השבוע מסיבת עיתונאים שעסקה בציבור החרדי. בין היתר, עלתה שאלת המאכערים שפיתו את ציבור הלקוחות בתשואה גבוהה והפילו בפח לקוחות תמימים.

טל השיב על-כך: "בניגוד לחברות הקש, אצלנו מקנים לסוחר במט"ח שקיפות על הנעשה בחשבונו".

במהלך האירוע הוצגה מצגת בה נראים ראשי החברה העולמית חוגגים את הנפקתה בבורסה העולמית.

המשבר הכלכלי בספרד עלה גם הוא במסיבת העיתונאים.

חברת FXCM היא ברוקר עולמי מוביל בשוק המטבעות המדדים והסחורות, המספקת מערכות מסחר מתקדמות ל-180 אלף לקוחות בעולם ולכמה אלפי לקוחות בישראל.

מטה החברה בוול סטריט במנהטן, והיא נסחרת ב-NYSE, הבורסה של ניו יורק, לפי שווי של יותר ממיליארד דולר. FXCM היא החברה הציבורית היחידה בעולם בתחום המסחר הקמעונאי במט"ח.

לקבוצה נכסי לקוחות בהיקף כולל של 800 מיליון דולר ומחזור מסחר ממוצע של 500 מיליארד דולר בחודש. ההון העצמי של החברה עומד על יותר מ 130 מיליון דולר.

ייחודה של FXCM הוא בכך שהיא מיישמת מדיניות ביצוע עיסקאות "ללא דסק מסחר". עסקאות המט"ח במסגרתה מתבצעות באופן ממוחשב לחלוטין בשיטת "גב-אל-גב" (Back-to-Back), אל מול אחד מהבנקים או המוסדות הפיננסיים מהשורה הראשונה בעולם.

אלה מתחרים ביניהם כדי לספק ל-FXCM את מחירי הקנייה והמכירה האטרקטיביים ביותר, והלקוחות נהנים מעמלות מסחר נמוכות ומביצוע מהיר. מדיניות זו יוצרת אינטרס משותף בין הלקוח לבין FXCM, במטרה שהלקוח ירוויח, כיוון שלקוח רווחי יוצר מחזורי עסקאות גדולים יותר ולמשך זמן ארוך יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר