מהפכה בגזרת הבנקים

מזרחי טפחות עם הצעה מושלמת: פיקדון בריבית שיא עם אפשרות למשיכת הכסף בהתראה קצרה

על רקע העלייה בסביבת הריבית במשק, מזניק הבנק את הריבית בפיקדון 'תפוז ל-4 שנים', לשיא של 3.2% בתום התקופה, כשכבר לאחר שנה וחצי הריבית עולה ל-3%; בנוסף לריבית יוצאת הדופן, המפקידים בפיקדון נהנים מנזילות גבוהה ומהאפשרות למשוך את הכסף בהתראה קצרה, לאורך כל תקופת הפיקדון (פיקדון)

משתלם להפקיד במזרחי טפחות (צילום: יחצ)

לאור העליות הרצופות בריבית בנק ישראל יוצא מזרחי-טפחות בהצעה יוצאת דופן ללקוחותיו וללקוחות כל הבנקים: פיקדון 'תפוז' בריבית שהולכת ועולה עד לשיא של 3.2% על כל התקופה, כעבור ארבע שנים.

פיקדון 'תפוז' משתלם במיוחד הודות לשילוב המיטבי שיש בו, בין ריבית יוצאת מהכלל ונזילות גבוהה. כך למשל, לקוח שיבקש למשוך את כספו כבר לאחר שנה וחצי, יוכל לעשות זאת בהתראה של חודש בלבד, וליהנות מריבית גבוהה במיוחד של 3%.

בשונה מפיקדונות שבהם אין תחנות יציאה והכסף 'סגור' ולא זמין ללקוח עד לתום תקופת הפיקדון, המפקידים ב'תפוז' נהנים מגמישות מירבית ואפשרות למשוך את כספי החיסכון בכל עת שירצו, לכל אורך תקופת הפיקדון, וללא קנסות.

ה'קרבה אל הכסף' מהווה יתרון משמעותי בעיני לקוחות רבים, שמבקשים להבטיח לעצמם מראש אפשרות שיוכלו להשתמש בכספם בכל עת שיזדקקו לו, בלי שיחויבו על כך בקנס. הנזילות הגבוהה גם תאפשר ללקוחות לנצל הזדמנויות השקעה עדיפות, ככל שסביבת הריבית תלך ותעלה, אופציה שאינה קיימת בפיקדונות ללא תחנות יציאה.

כאמור, פיקדון 'תפוז' מוצע ללקוחות כל המערכת הבנקאית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר