בדור האונליין המנותק

התמונה שהפכה ללהיט ברשת: "הדברים שהילד שלי שמר בכיס"

סופרת מקארדיף הציגה בטוויטר שלה את ה"אוצרות" שמצאה בכיס מעילו של בנה, והצליחה לרגש את הרשת: "טוב לראות שיש עדיין ילדים שיוצאים לעולם ולא נבלעים מול המסך" (משפחה)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
(Photo by Rene Böhmer on Unsplash)

תמונה שהעלתה לרשת הטוויטר קייטי מוניק, סופרת מקארדיף, ויילס, ובה הציגה את ה"אוצרות" שמצאה בכיס מעילו של בנה, הפכה לוויראלית ברשת וסחטה אלפי תגובות מהורים שהתלהבו מהעובדה שגם בדור האונליין בו ילדים רבים מסביב לעולם מנותקים מהעולם הפיזי - יש עדיין ילדים שחיים את ההווה המעשי.

מוניק סיפרה כי התכוונה לכבס את המעיל של בנה, ואז מצאה בו "אוסף של מזכרות". האם רוקנה את הכיס על השולחן, צילמה את המראות והעלתה לטוויטר, שם זכתה לתגובות רבות.

בתמונה נראה נחש צעצוע, פוקימון, ומגוון ענפים. בנוסף, מצאה האם בכיס שני מטבעות וקליפות שבנה אסף. התמונה, גרפה 14,000 סימוני "אהבתי" ואלפי תגובות וריטווטים.

"טוב לראות שיש עדיין ילדים שיוצאים לעולם הרחב ולא נבלעים מול המסך", כתב אחד הגולשים. גולש אחר כתב לאמא: "הילדים הם הדבר הטוב ביותר... הם מוצאים את הפלא בדברים היומיומיים". חלק מהגולשים אפילו הציעו לאמא לשמור על הפריטים שמצאה בכיס וליצור מהם מזכרת עבור הילד לכשיגדל.

"הילד שלי שמח"

בראיון לערוץ המשפחה של ה"אינדיפנדנט" אמרה מוניק כי "זה כל כך מקסים. כל כך הרבה אנשים התחברו לסיפור הפשוט הזה. הייתי המומה לחלוטין מהתגובה. הילד שלי שמח שאנשים אחרים רואים את אוסף הזרדים שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר