המת-החי

בלעדי: הרב מאיר-חי הי"ד היה בעולם האמת, וחזר

סיפורו האישי של הרב מאיר חי הי"ד, שנרצח בסוף השבוע: לפני 12 שנה נפצע בתאונת דרכים קשה, מת מוות קליני, וכשהתעורר, סיפר שהיה בעולם האמת ושם שאלו אותו מה הוא מבקש, ואמר: "אני רוצה לחזור ל-12 שנה לעולם הזה". וכך היה. ביום בו מלאו 12 השנים, נרצח (חדשות)

איטל קציר | כיכר השבת |
(פלאש 90 ויצחק לוי, שומרון)

הנרצח בסוף שבוע זה בשומרון, כבר היה שם. הוא כבר ביקר בעולם האמת.

עתה אפשר לגלות את הסיפור המרעיד, שכל בני משפחתו ידעו עליו ולא גילו עד היום.

לפני 12 שנה בדיוק, מיד לאחר שנולד בנו של הרב מאיר חי הי"ד, נפגע האב הרב חי בתאונת דרכים קשה. כוחות החילוץ שהגיעו אליו הגדירו את מצבו כאנוש, והרופא שהיה עמם לא האמין שהוא יחזיק מעמד עד לבית החולים.

בשטח שבו נמצא הרב מאיר חי, ליד המכונית הפגועה הוא כבר הוגדר כמי שמת במוות קליני, והנשימה הוחזרה אליו פעמיים. הוא הגיע לבית החולים במצב קשה ביותר, ושם אחרי ניסיונות הצלה ארוכים, הצליחו הרופאים להשיב לו את נשימתו, אך הוא נותר במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ לאורך זמן.

רק אחרי שבועות ארוכים של התאוששות, שב לנשום בכוחות עצמו, ואז אסף הרב מאיר חי סביבו את ילדיו, אשתו, בני משפחתו והצוות הרפואי וביקש לספר להם את סיפורו המרטיט.

"הייתי כבר בעולם האמת, פתח וסיפר הרב מאיר חי, נפגשתי עם הנמצאים שם, ולפניהם פרצתי בבכי. אמרתי להם בעולם האמת, סיפר הרב חי בהתרגשות רבה, שרק לפני כמה ימים נולד לי בן. אני רוצה להיות בגידולו הראשוני לפחות. אינני רוצה לעזוב את העולם ולהשאיר אלמנה ותינוק יתום".

וכאן הוסיף וסיפר הרב מאיר חי: "היה לי את הרושם, שהתרגשו למשמע הבכי שיצא לי מתוך הלב. אחרי כמה דקות באו ואמרו לי שבקשתי נענתה, ואני חוזר לעולם הזה ל-12 שנה".

והוא חזר.

את סיפור שובו מעולם האמת של הרב מאיר חי, נהג הרב חי לספר לכל הילדים עמם נפגש לאורך השנים האחרונות. מאז התחזק מאוד באמונתו. בני משפחתו אומרים שהוא לא חשש שאכן ימיו יסתיימו טרם עת אך בקרב כמה מבני הבית, הפחד קינן בלב.

ביום חמישי זה חגג אותו בן שנולד אז, ושאביו ביקש לחזור כדי להתחיל ולגדלו, בדיוק 12 שנה.

בשעות הערב של אותו יום נרצח הרב מאיר אבשלום חי הי"ד.

הוא חזר לעולם האמת. סיקור מיוחד וגלריה מהלוויתו של הרב מאיר חי הי"ד

(צפו בתמונות מזירת הטבח. צילום: יעל אנגל, ועד מתיישבי השומרון)

(יעל אנגל, ועד מתיישבי השומרון)
(יעל אנגל, ועד מתיישבי השומרון)
(יעל אנגל, ועד מתיישבי השומרון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר