התפתחות דרמטית

בידי המשטרה תיעוד אישה החופרת בקבר החייל עמית בן יגאל

חקירת חילול קברו של עמית בן יגאל הי"ד: דיווח - למשטרה הגיע תיעוד בו נראית אישה כשהיא חופרת בחלקת הקבר של החייל שנהרג מפגיעת בלוק בכפר הפלסטיני יעבד (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הקבר המחולל (ללא קרדיט)

לידי המשטרה הגיע תיעוד בו נראית דמות נשית בעודה חופרת במשך מספר שעות בקברו של חלל צה"ל הטרי סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד. כך חושף היום (ראשון) אתר ynet.

כזכור, ביום חמישי האחרון נדהמו אנשי המועצה המקומית באר יעקב ששהו בבית העלמין המקומי, כאשר ראו שקברו של החייל, שנהרג מפגיעת אבן שיידה מחבל פלסטיני - מחולל.

בעקבות המקרה הציב צה"ל שמירה של קצינים וחיילים 24 שעות ביממה על חלקת הקבר, והודיע: "תתבצע אטימה של הקבר ועד לסיום התהליך תועמד שמירה של חיילי חטיבת גולני באזור בית העלמין. יש לגנות בתוקף כל פגיעה בכבוד חללי צה"ל. צה"ל ומשטרת ישראל פועלים לחקירת האירוע ובירור הנסיבות".

במשרד הביטחון אמרו אז כי "אנשי היחידה להנצחת החייל במשרד הביטחון שוהים בחלקת הקבר של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל מאז היוודע האירוע, ומטפלים בחלקת הקבר יחד עם הרבנות הצבאית. משרד הביטחון מביע זעזוע ושאט נפש מהמעשה. אגף משפחות, הנצחה ומורשת מלווה את משפחת בן יגאל ויעניק לה את כל התמיכה והסיוע הנדרשים".

"אל הנער הזה התפללתי": אבי החייל, הבוקר (צילום: אפרים מנדלסון 'הכל מהלב')

כעת כאמור מצוטטים ב-ynet גורמים שמקורבים לחקירה המתנהלת במשטרת רמלה, כי במצלמת אבטחה של אתר בנייה סמוך לבית העלמין הצבאי בו נטמן הלוחם, נראתה דמות נשית שהגיעה בשמלה וכובע לחלקת הקבר ביום חמישי בבוקר, "הזיזה את הזרים והתעסקה עם העפר".

הערכת הגורמים הללו במשטרה, היא האישה - שזהותה ידועה - תיעצר בקרוב, וכי הרקע למעשה המזעזע שבוצע יומיים לאחר נפילת החייל, אינו לאומני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר