פרעות תשפ"א

נקבע מותו של היהודי שהותקף בלינץ' בלוד

היום (שני) נקבע בבית החולים 'אסף הרופא' מותו של יגאל יהושע, בן 56, תושב לוד שנפצע קשה לאחר שעבר לינץ' בידי פורעים ערבים בעירו. הותיר אחריו אשה ושני בנים (חדשות)

(צילום: באדיבות המשפחה)

יגאל יהושע, תושב לוד שהותקף קשות על ידי ערבים בעיר, מת היום (שני) מפצעיו.
בבית החולים 'אסף הרופא' שבבאר יעקב נקבע היום (שני) מותו של יגאל יהושע, בן 56, שנפגע באורח קשה לפני מספר ימים מזריקת לבנה שפגעה בראשו.

יהושע אושפז במחלקה לטיול נמרץ שם נלחמו על חייו, אך היום נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. יהושע הותיר אחריו שני בנים ואישה. מקורביו מספרים כי עבד כחשמלאי וסייע רבות לקשישים ולניצולי שואה.

אחיו של יגאל, אפי, מספר כי יגאל נפגע בדרך לביתו "על ידי פורעי חוק ערבים שעשו עליו לינץ' אכזרי ביותר, פגעו בו בראשו על אף שהצליח לברוח מהם, ונתקע בנשמותיו האחרונות ליד ביתו. הוא התמוטט כשיצא מהרכב, ותושבת המקום שראתה אותו הזעיקה את האמבולנס. מאותו יום הוא לא הצליח להתאושש ולא נתן לנו אות חיים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר כי "אני משתתף בצער משפחתו של יגאל יהושע ז״ל שנרצח בלינץ' שבוצע על ידי פורעים ערבים בלוד. אנו נבוא חשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה. אף אחד לא ימלט מעונש. יהי זכרו של יגאל ברוך ונצור בליבנו תמיד".

מקהילת הגרעין התורני בלוד נמסר כי "כואבים את הרצחו של יגאל יהושע, תושב שכונת גני אביב בעיר לוד, שעבר לינץ ע"י פורעים ערבים בכניסה לשכונת מגוריו בעוד כל מטרתו הייתה להגיע לביתו לאחר יום עבודה. אנו שבים ומבקשים ממשטרת ישראל להשליט סדר בפורעים, לאסוף את כלי הנשק הבלתי חוקיים ולעצור את רוצחי יגאל המסתובבים חופשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר