"רונן בר נכשלת"

ח"כ בן גביר יצא בקמפיין נגד ראש השב"כ

ח"כ איתמר בן גביר פרסם קמפיין ב'ישראל היום' כנגד ראש השב"כ רונן בר שכינה אותו "נפץ שצריך לנטרל". ראש הממשלה נפתלי בנט יצא בהודעה להגנתו של רונן בר (בארץ)

מתוך הקמפיין (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בעקבות הדלפת חוות דעת של שירות הביטחון הכללי נגד יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר, לפיה בן גביר הוא: "נפץ שצריך לנטרל", פרסם הבוקר (שישי) בן גביר מודעה חריגה בעיתון ישראל היום נגד ראש השב"כ רונן בר.

במודעה נכתב בין היתר: "רונן בר ראש השב"כ - נכשלת בהר הבית, נכשלת בבאר שבע, נכשלת בבני ברק וחדרה, נכשלת בעזה, ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד!".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מדובר בכשלון של ראש השב"כ שבמקום לעבוד בשטח ולטפל בטרור, הוא מתדרך נגד חבר כנסת בכלי התקשורת. ראש השב"כ צריך לדעת שמילים יכולות להרוג ואמירה בסגנון 'בן גביר נפץ ונפץ צריך לנטרל', עשויה להביא חלילה לאלימות ופגיעה. אני דורש מרה"מ בנט, השר לפיד וחברי קואליציית השמאל הקיצוני לגנות את האמירה המסוכנת, ההתנהלות החמורה של ראש השב"כ נגדי והתרת דמי".

ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר בתגובה לקמפיין: "ראש השב"כ, רונן בר, הוא איש שמקדיש את כל חייו, לילה ויום, כדי שאנחנו נוכל לישון בשלווה ובביטחון. כשעם ישראל עם המשפחה בערב החג - הוא בחפ"ק בקו התפר. כשכולם מטיילים בשבת - הוא בטלפון האדום. האחריות על כתפיו, ועל כתפי כל לוחמי השב"כ עצומה.

איומי הטרור על מדינת ישראל אדירים. מספר האנשים, בכל יום נתון, שמבקש להורגנו ולפגוע בנו - כמעט אינסופי. לוחמי השב"כ עומדים בפרץ, מחבל אחרי מחבל, אירוע אחרי אירוע, ומצילים חיים של ישראלים באופן יומיומי.

אלה שבועות עמוסים ולא קלים. מסירות הנפש שלהם ראויה רק לדבר אחד - הכרת תודה.

השב"כ הוא גוף ממלכתי שפועל למען רק למען ביטחון ישראל.

הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס.

לא אתן לזה יד. אני מגבה ומחזק את כל לוחמי השב"כ ואת העומד בראשו. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב"כ, רונן - אני אוהב אתכם", כתב בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר