הנשיא לשעבר יחזור לצייץ?

לאחר סקר צמוד: החשבון של דונלד טראמפ חזר לטוויטר

אילון מאסק, הבעלים החדש של הרשת החבתרית 'טוויטר' החזיר הלילה לפעילות את חשבון הטוויטר האישי של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ • לא ברור האם טראמפ יחזור לצייץ (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

אילון מאסק, האדם העשיר ביותר בעולם והבעלים של 'טוויטר ו'טסלה', החזיר הלילה (ראשון) לפעילות את חשבון הטוויטר האישי של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.

מאסק ערך הלילה סקר בעמוד הטוויטר האישי שלו באשר להחזרת טראמפ לרשת טוויטר לאחר שהושעה ממנה. מאסק כתב בטוויטר: "להחזיר את טראמפ לטוויטר?". למעלה מ-15 מיליון משתמשים השתתפו בסקר, 52% מהם בחרו לבטל את חסימת החשבון.

לא ברור האם הנשא לשעבר ישוב לצייץ שכן שעות קודם שחרור החשבון התבטא טראמפ: "אני לא רואה שום סיבה לחזור לטוויטר. Truth Social תופסת את מקומה".

כזכור, לאחר שהפסיד בבחירות לנשיאות ארה"ב, נטען כי טראמפ עודד מחאה אלימה שכללה את ההסתערות הגדולה על הקפיטול. בעקבות האירועים הקשים טראמפ נחסם משימוש בכמעט כל רשת חברתית גדולה, כולל הרשת החברתית האהובה עליו - טוויטר.

טראמפ טען כי מדובר בסתימת פיות ובמעשים המנוגדים לדמוקרטיה, בעקבות זאת החליט להשיק רשת חברתית משלו שלטענתו תהיה "חופשית מאפליה פוליטית”.

יצוין כי כבר לפני כשישה חושים, ערב הרכישה, התבטא מאסק במהלך ועידה שעורך העיתון הכלכלי 'פיננשייל טיימס': "אני חושב שזה לא היה נכון להשעות את דונלד טראמפ, אני חושב שזו הייתה טעות".

מאסק הוסיף: "אני הייתי מבטל את החסימה. אני עדיין לא הבעלים של טוויטר, אז זה לא דבר שיקרה בוודאות, אבל אני רוצה להיות ברור: לדעתי אנחנו לא צריכים להטיל חסימה קבועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר