"הם טרוריסטים"

הספר של שרה נתניהו על המצור: "הם לא בדיוק באו להפגין - הם באו בטירוף"

בניגוד לטענות: הספר של שרה נתניהו סיפר על הרגעים הקשים במספרה בכיכר המדינה בתל אביב כאשר המון אנשים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית צבאו על המספרה; "אני נכנסתי ללחץ כי אלפים עומדים על הדלת, והם לא בדיוק באו להפגין - הם באו בטירוף" | יאיר נתניהו: "הם לא מפגינים. הם גם לא אנרכיסטים. הם טרוריסטים, קמה כאן מחתרת אלימה" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ההפגנה בכיכר המדינה (צילום: אבשלום ששוני - פלאש 90)

רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגב' שרה נתניהו, שהתה תחת מצור ממושך אמש (רביעי) במספרה בכיכר המדינה בתל אביב, כאשר אלפי פעילי שמאל צרים על המספרה ולא מאפשרים את יציאתה בשלום. אחרי כשלוש שעות מצור - חולצה בליווי כוחות משטרה גדולים.

משה בוטבול, הספר של שרה נתניהו, סיפר לגלי צה''ל על מה שקרה: "היא קבעה את התור 10 ימים מראש, זה לא משהו שקורה מעכשיו לעכשיו. אני מאוד חששתי שזה קרה והיא הייתה זו שכל הזמן הרגיעה אותי ואמרה לי שיהיה בסדר".

"יש לי מחירים סבירים", טען הספר: "אף על פי שאני בכיכר המדינה, אני לא יקר. שרה כל כך בסדר, מעולם לא הייתה לנו סיטואציה לא נעימה, היא משלמת בצ'קים מכיסה".

בריאיון שהעניק לרדיו ווינט, הוסיף הספר: "לאחר שסיימתי עם הלקוחה שהייתה לפני שרה, צילמתי איתה את הפן - והיא העלתה את זה לרשת. תוך כמה דקות הגיעו עשרה אנשים, ואחרי דקות הגיעו כבר עשרות ומשם זה רק גדל וגדל וגדל והגיע לאלפים".

הספר שתועד לאחר המצור כשהוא מפוחד סיפר: "אני נכנסתי ללחץ כי אלפים עומדים על הדלת, והם לא בדיוק באו להפגין - הם באו בטירוף".

המראיינים ברדיו ווינט, שאלו את הספר "הצלחת להבין את הזעם של המפגינים?", והוא השיב: "כל מי שרוצה להפגין - שיפגין. אני עושה תספורות לכל גווני הקשת. גם מימין, גם משמאל, גם קיצונים מפה, גם קיצונים מפה. אני מספר את כולם".

כשנשאל האם יש לו לקחים מהמצור שהיה במשך שלוש שעות, השיב הספר: "כן, אני יותר לא אתן לה לבוא אלי. אני רק אלך אליה".

בנה של שרה נתניהו, יאיר, כתב במהלך הלילה מספר ציוצים ברשת טוויטר: "תארו לכם שמפגיני ימין היו עושים לאשתו של לפיד, ברק או בנט בזמן שהיו ראשי ממשלה, את מה שהאנרכיסטים השמאלנים עשו היום לאשת ראש הממשלה נתניהו, המשטרה הייתה מנגבת אותם מהמדרכה מדממים ישר לחדרי החקירות של המשטרה והשב"כ. השופט והפרקליטות היו נותנים להם הארכת מעצר עד שנת 2040."

נתניהו הבן החריף בהמשך את הטון וכתב: "הם לא מפגינים. הם גם לא אנרכיסטים. הם טרוריסטים! קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). מדובר פה על Domestic Terrorism. גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023".

אם זה לא היה מספיק חריף, כמה דקות לאחר מכן, הוסיף נתניהו: "השמאלנים הנאורים באירופאים השלימו את המהפך והפכו תאומים לאחיהם הברברים הפלסטינים. היום כניסה של ימני לתל אביב זה כמו כניסה של יהודי עם כיפה לרמאללה. מזל שהפעם זה לא נגמר בלינץ. יבוא יום ומי שמארגן ומממן את זה יועמד לדין ויסיים בכלא".

שר המורשת עמיחי אליהו הגיב הבוקר על המקרה ואמר: "אינני יודע מה עובר על אשה שנכלאת במשך שעות ע"י עדר מוסת רק בגלל היותה אשת ראש הממשלה. הלב שלי היום עם שרה נתניהו, שנושאת את המשא הזה עבור כולנו. קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם האחראים לביזיון הזה. כן לחופש ההפגנה, לא לאנרכיזם ועבריינות".

כזכור וכפי שדווח, שרה נתניהו הגיעה למספרה מוקדם יותר הערב כאשר לקוחה שסיימה להסתפר לפניה, תיעדה אותה והזמינה את אלפי המתפרעים בתל אביב למספרה בכיכר המדינה. זאת בצל "יום השיבוש" שעליו הכריזו באופוזיציה ובשמאל.

בתוך שעה קלה התאספו במקום אלפי פעילי שמאל שהחלו לזעוק לעבר רעיית ראש הממשלה קריאות. המפגינים זעקו כנגדה: "המדינה קורסת ושרה מסתפרת".

כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום אך המשטרה לא הצליחה לפזר את המתפרעים ורעיית ראש הממשלה נותרה כלואה בתוך המספרה. בסביבות השעה עשר בערב הזניקה המשטרה מסוק לאוויר מעל כיכר הבימה - ייתכן בשל הרצון למצוא פתח מילוט לגב' נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לסאגה: "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

קודם לכן בהצהרתו שהועברה ישיר בכלי התקשורת התייחס לכך ואמר: "לא נקבל איומים נגד אישי ציבור ובני משפחותיהם כמו שקורה עכשיו בלב ליבה של תל אביב".

שר המורשת הרב עמיחי אליהו:
אינני יודע מה עובר על אשה שנכלאת במשך שעות ע"י עדר מוסת רק בגלל היותה אשת ראש הממשלה.
הלב שלי היום עם שרה נתניהו, שנושאת את המשא הזה עבור כולנו.
קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם האחראים לבזיון הזה.כן לחופש ההפגנה, לא לאנרכיזם ועבריינות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר