כך ביטל הבן של 'רבי חיים' את השמחה ב'היכלי מלכות'

מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי הורה לבני ביתו שלא לערוך שמחות באולמי "היכלי מלכות" של איש העסקים מנחם כרמל בעקבות פגיעתו בגדולי ישראל. הבן של הגר"ח, מיהר לבטל הזמנת אירוע, במכתב שנחשף לראשונה בו כתב: "לכבוד היכלי מלכות, הננו רוצים לבטל את הזמנת האולם,

ישראל כהן | כיכר השבת |
מכתב הביטול (באדיבות: מרכז העניינים)

המכתב נחשף: מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי הורה ובני ביתו מיהרו לבטל את השמחה ב"היכלי מלכות", כעת נחשף מכתב הביטול שנשלח לבעלי האולם.

בשבוע שעבר פורסמה ב'כיכר השבת' לראשונה הוראתו הגורפת של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למקורביו לבני ביתו שלא לערוך שמחות וחתונות באולמי "היכלי מלכות" בבני-ברק שבבעלות איש העסקים מנחם כרמל וזאת עקב פרסום רשת "ברכל" בעיתון "הפלס" מה שמהווה פגיעה בגדולי ישראל בראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

בעקבות כך נודע כי מרן הגר"ח קניבסקי ביטל את הגעתו לשמחות שנערכו באולם בשבוע שעבר וכמו כן בוטלה חתונת נכדו שנועדה להיערך ב"היכלי מלכות" בחורף הקרוב.

עיתון 'מרכז העניינים' חשף הבוקר לראשונה את מכתב הביטול ששלח הגר"ש קנייבסקי, בנו של הגר"ח ובו כותב בלשון קצרה שמגלה טפח ומכסה טפחיים: "לכבוד היכלי מלכות, הננו רוצים לבטל את הזמנת האולם ספיר + יהלום שהזמנו לתאריך ה' בכסלו תשע"ג. בכבוד רב, ש. קנייבסקי".

יצויין כי אמנם במכתב לא מובעת הקריאה "להחרים" את האולם, והגר"ש קנייבסקי לא מציין את סיבת הביטול, אך לדברי בני ביתו "מי שרוצה להבין - מבין. הציבור לא טיפש ויודע את כוונתו של מרן הגר"ח קנייבסקי".

בשבוע שעבר בעקבות פרסום דבריו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א שוחח 'כיכר השבת' עם מנחם כרמל שהגיב כי לא ידוע לו על חרם וכי הסביר למרן הגר"ח כי הינו משתייך לתלמידיו של הגר"ש אויערבך ולמה שמכונה 'הפלג הירושלמי'. "לא ייתכן שיסתמו פיות", אמר כרמל בכעס.

המכתב המלא. באדיבות: 'מרכז העניינים'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר