מוזס הבטיח בשידור לדאוג לחינוך המיוחד - ולא קיים. האזינו

בשבוע שעבר הבטיח סגן שר החינוך מנחם-אליעזר מוזס בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' כי נושא החינוך החרדי המיוחד יסודר עד ליום שני, השבוע. ביום ראשון השבוע, הבטיח שוב מוזס בשידור כי הבעיה תפתר באופן סופי ביום שלישי. האזינו להבטחה שהופרה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוזס (צילום: ארכיון)

בשבועות האחרונים פתחו הורים חרדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים במאבק נגד משרד החינוך וסגן שר החינוך מנחם אליעזר מוזס, על-כך שלא נפתחו השנה "כיתות מתקדמות לכיתה א", המיועדות לקידום הילדים החלשים, כאשר החינוך הממלאכתי זוכה ליחס מועדף בכיתות המקדמות.

בשבוע שעבר הבטיח מוזס בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' כי הנושא יסודר עד ליום שני, השבוע. ביום ראשון השבוע, הבטיח שוב מוזס בשידור כי הבעיה תפתר באופן סופי ביום שלישי.

משעברו ימי שני ושלישי והבעיה לא נפתרה, פנו ההורים למוזס בשאלה מדוע הוא שיקר להם.

הערב (שלישי) פתח השדרן אבי מימרן את המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' במתקפה על מוזס.

בתחילת המהדורה פתח מימרן ואמר: "שלום לכם וערב טוב, אומנם מדובר בסיפור נקודתי של קבוצת אוכלוסייה מאוד מסויימת, אנחנו מתגייסים כבר שבוע וחצי, אנחנו מתעסקים בסוגיה הזאת כמעט מידי יום ואנשים שואלים 'עד מתי תרפו', הרי זה באמת לא סוגייה שמעניינת את הציבור כולו.

"אז בפתח הדברים הערב, נבקש ממכם ההורים לנסות לעצום עיניים ולדמיין שלמרות פתיחת שנת הלימודים, יש לכם ילד אחד בבית, ילד שקשה להתנהל איתו ביום-יום, קשה להעסיק אותו, קשה להרגיע אותו.. ילדים שזקוקים לטיפול מיוחד, הללו שכבר אושרו ושובצו לכיתות מקדימות על-ידי וועדות שונות ברשויות המקומיות.

"ההורים עשו כבר כל מה שהם יכולים, הם הפגינו במשרד החינוך, הם האמינו לשקרים שהאכילו אותם במשך שבועיים, הם שתקו. הם ניסו לסחוב עוד יום-יומיים, אבל היום הגיעו מים עד נפש.

"שנה אחרי שהבטיחו להם שהיום הסיפור יסודר באופן סופי, גם הסבירו להם איך בדיוק הצליחו לארגן להם את התקציב לכיתות המקדמות.

"מסתבר שהרב מנחם אליעזר מוזס שנתן את ההבטחה הזאת כאן בשידור בתפקידו כסגן שר החינוך, לא הצליח להביא את ההבטחה שלו לכדי המציאות, אולי הוא הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים".

בהמשך התוכנית ראיין מימרן מספר הורים של הילדים, ואף השמיע את ההבטחות של מוזס בשידור אצלו במהדורה.

האזינו להבטחות של מוזס ולהורים היום, באדיבות רדיו קול ברמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר